|
Títol:
|
La fidelització del procés de compra |
|
Autor/es
|
Roger Gotarredona Fiol
|
|
Matèries en català:
|
Economia d'empresa ; Marques de fàbrica |
|
Matèries en castellà:
|
Economía de empresa ; Marcas comerciales |
|
Matèries en anglès:
|
Economics ; Trademarks |
|
Resum-Abstract:
|
De marques: La fidelitat per part del consumidor esdevé un dels factors d’èxit empresarial i aconseguir satisfer les necessitats del client és l’única fórmula per aconseguir lleialtat envers una marca o producte. És la garantia per tal que el consumidor torni a efectuar una operació de compra. |
|
Font:
|
Campus Obert. Última Hora, 17 de junio de 2025 |
|
Identificador:
|
1578-6323 |
|
Tipus de document:
|
info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
Avís legal:
|
All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |