|
Títol:
|
Cal mirar per la Finestra |
|
Autor/es
|
Roger Gotarredona Fiol
|
|
Matèries en català:
|
Economia ; Empreses comercials |
|
Matèries en castellà:
|
Economía ; Empresas comerciales |
|
Matèries en anglès:
|
Economics ; Trading companies |
|
Resum-Abstract:
|
Estar a l’aguait: En un món en constant canvi, mantenir una actitud oberta, flexible i proactiva és imprescindible. L’autor usa el terme «mirar per la finestra» com a expressió del que simbolitza el fet d’estar pendent de manera constant i sistematitzada dels canvis en l’entorn i en les necessitats del client. |
|
Font:
|
Campus Obert. Última Hora, 04 de febrero de 2025 |
|
Identificador:
|
1578-6323 |
|
Tipus de document:
|
info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
Avís legal:
|
All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |