|
Títol:
|
Balenciaga i el producte local |
|
Autor/es
|
Roger Gotarredona Fiol
|
|
Matèries en català:
|
Sèries televisives ; Televisió--Programes--Ressenyes |
|
Matèries en castellà:
|
Series de televisión ; Televisió--Programas--Reseñas |
|
Matèries en anglès:
|
Television series ; Television programs--Reviews |
|
Resum-Abstract:
|
Qualitat i màrqueting. Actualment, es fa impresc!ndible l'us de tècniques de màrqueting per a poder competir en el Mercat. El magnífic producte local fet a les Illes Balears li cal, en molts de casos, capacitar-se en aquesta disciplina i especialmènt en comunicarse eficaçment amb el client actual o potencial. |
|
Font:
|
Campus Obert. Ultima Hora, 02 de julio de 2024 |
|
Identificador:
|
1578-6323 |
|
Tipus de document:
|
info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
Avís legal:
|
All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |