Títol:
|
Balenciaga i el producte local |
Autor/es
|
Roger Gotarredona Fiol
|
Matèries en català:
|
Sèries televisives ; Televisió--Programes--Ressenyes |
Matèries en castellà:
|
Series de televisión ; Televisió--Programas--Reseñas |
Matèries en anglès:
|
Television series ; Television programs--Reviews |
Resum-Abstract:
|
Qualitat i màrqueting. Actualment, es fa impresc!ndible l'us de tècniques de màrqueting per a poder competir en el Mercat. El magnífic producte local fet a les Illes Balears li cal, en molts de casos, capacitar-se en aquesta disciplina i especialmènt en comunicarse eficaçment amb el client actual o potencial. |
Font:
|
Campus Obert. Ultima Hora, 02 de julio de 2024 |
Identificador:
|
1578-6323 |
Tipus de document:
|
info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Avís legal:
|
All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |