Títol:
|
Tipografies que fan marca |
Autor/es
|
Rafel Puigserver Pou
|
Matèries en català:
|
Arts gràfiques |
Matèries en castellà:
|
Diseño tipográfico |
Matèries en anglès:
|
Graphic arts |
Resum-Abstract:
|
Lletres per ser vistes i llegides : El disseny d’identitat visual requereix gairebé sempre de l’ús d’una tipografia que en origen fou ideada per ser exclusiva de la marca. No obstant això, hi ha casos en que es tracta d’un tipus de lletra inspirat en altres que ja varen ser elaborades i adaptades a les necessitats de la marca o de l’editorial que la va encomanar. |
Font:
|
Campus Obert. Última Hora, 14 de mayo de 2019 |
Identificador:
|
1578-6323 |
Tipus de document:
|
info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Avís legal:
|
All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |