| Registro completo | |
|---|---|
Accedir a l'exemplar |
|
| Títol: |
Abordar la inteligencia artificial en el proceso de enseñanza-aprendizaje |
| Autor/es | Alexandra Lizana Carrió |
| Matèries en català: | Intel·ligència Artificial ; Intel·ligència artificial--Aplicacions a l'educació ; Intel·ligència artificial--Dret i legislació |
| Matèries en castellà: | Inteligencia Artificial ; Inteligencia artificial--Aplicaciones a la educación ; Inteligencia artificial--Derecho y legislación |
| Matèries en anglès: | Artificial intelligence ; Artificial intelligence--Applications in education ; Artificial intelligence--Law and legislation |
| Resum-Abstract: | Regular l'ús de les IA. Cal tenir present totes les eines educatives a l’hora d’afrontar els reptes educatius en què s’enfronten els alumnes, sigui quina sigui l’etapa educativa en què es trobin. Ben usada, la intel·ligència artificial pot ajudar al procés d’ensenyament\naprenentatge. |
| Font: | Campus Obert. Ultima Hora, 16 de enero de 2024 |
| Identificador: | 1578-6323 |
| Tipus de document: | info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
| Avís legal: | All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |

