Registro completo | |
---|---|
![]() Accedir a l'exemplar |
|
Títol: |
![]() |
Autor/es | Alexandra Lizana Carrió |
Matèries en català: | Intel·ligència artificial ; Intel·ligència artificial--Aplicacions a l'educació |
Matèries en castellà: | Inteligencia artificial ; Inteligencia artificial--Aplicaciones a la educación |
Matèries en anglès: | Artificial intelligence--Applications in education ; Artificial intelligence |
Resum-Abstract: | IA i educació: Els ‘chatbots’ educatius ofereixen beneficis a l’àmbit de l’educació, però també plantegen inconvenients i dubtes. I el més important: requereixen d’una bona programació per part dels humans, ja siguin docents o alumnes. |
Font: | Campus Obert. Ultima Hora, 02 de enero de 2024 |
Identificador: | 1578-6323 |
Tipus de document: | info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Avís legal: | All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |