Resum final
|
S’ha valorat el grau de satisfacció amb el projecte que mostra l’alumnat, informació recollida mitjançant un qüestionari i un grup de discussió. Aquests instruments han permès identificar la incidència del projecte sobre diversos aspectes relacionats amb l’aprenentatge que experimenten els estudiants. En general, els participants valoren positivament la contribució del projecte en termes d'adquisició de coneixements i competències en diverses matèries, així com en l'enfortiment d'habilitats de treball en equip o la valoració de la funció dels docents. El projecte també ajuda a enfortir el compromís amb la professió docent, ajudant als estudiants a comprendre la importància de ser un model de comportament i respectar els projectes educatius de les escoles. Una informació més detallada dels resultats obtinguts es pot consultar a l’ Informe de l’avaluació del Projecte IMPLICA’T. Comentar, finalment, que el projecte ha rebut el Premi Bartomeu Picornell d'Educació del Diari Ara. |
Referències
|
Rosselló, M.R., Torres, C., Gámez, M., Oliver, M.F. (2023). Informe de l’avaluació del Projecte IMPLICA’T. (Arxiu PDF) Rosselló, M.R., Torres, C., Gámez, M., Oliver, M.F. (2023). Què en pensa l'alumnat sobre el Projecte IMPLICA'T?. A E. Aguilar-Mediavilla, J. Vidal Conti, M. del Mar Vanrell Bosch, M. Valera Pozo y Marta Salmerón Galiana (Coords.), Libro de resúmenes de trabajos a IRED’23. III Conferencia internacional de investigación y V Jornadas de investigación e innovación educativa (pp.542-546). Institud de Recerca i Innovació Educativa, http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/ Rosselló, M.R. & Oliver, M.F. (2023). Transformando una programación ‘fragmentaria’ en una programación ‘holística, integradora y colaborativa’ en unos estudios de grado en Educación. A: Esteve, O. & Alsina, A. (Eds.), Hacia una formación inicial y continua de docentes transformadora: claves y herramientas para los formadores. Narcea ediciones. Morcillo, V.; Pinya, C.; Oliver-Barceló, M.; Ferrer-Ribot, M. y Rosselló, M.R. (2023). Evolución del rol docente reflexivo en la educación infantil: Un estudio en la formación inicial y la práctica real [comunicación]. XVIII Symposium Internacional sobre el Prácticum y las Prácticas Externas [comunicació]. Morcillo, V.; Oliver-Barceló, M.M.; Ferrer-Ribot, M. y Rosselló, M.R. (2024). Coordinación interdisciplinar en el Grado de Educación Infantil: Mejoras y Oportunidades. En M., Bermúdez y L. Martín Párraga (Coord.), La palabra a través: diálogos entre pensamiento, la palabra y el cuerpo (pp. 694-714). Dykinson. |