Biblioteca Digital de les Illes Balears
Home
About
Projecte
Investigador principal
Membres de l'equip
Any
Search
Cerca de text
Advanced Search
Multi-Collection
2021-2022
2022-2024
2023-2025
2024-2026
22701-Ciències Socials Aplicades a la Salut. La Infermeria Psicosocial. Aspectes de millora per a l’aprenentatge [PID242626]
Mireia Guillén Solà
|
Veure registre complet
Actualització de continguts i metodologies docents de l’assignatura 21665-Fisioteràpia en Neurologia I [PID242624]
Nuria Maria García Dopico
|
Veure registre complet
Adquisició d'Estratègies d’Autocura en el Procés d’Aprenentatge en el Grau de Treball Social [PID242635]
Vera Méndez Monleón
|
Veure registre complet
Això era i no era... el conte i l'àlbum il·lustrat com a eina pedagògica per a la transformació social en Educació Infantil [PID242644]
Maria del Mar Oliver Barceló
|
Veure registre complet
Aplicació de situacions d’aprenentatge a partir d’un eix vertebrador: l’educació física [PID242652]
Francisco Javier Ponseti Verdaguer
|
Veure registre complet
Aplicació de treball en equips i metodologia Scrum emulant el treball en una empresa a l'assignatura de Disseny i simulació electrònica del grau d'enginyeria industrial [PID242605]
Salvador Barceló Adrover
|
Veure registre complet
Aplicacions de la IA a l'ensenyament d'idiomes per a fins específics: Desenvolupament i implementació d'activitats educatives [PID242667]
Yolanda Joy Calvo Benzies
|
Veure registre complet
Assistents virtuals amb IA com a eina per a l’acompanyament i personalització de l’aprenentatge [PID242639]
Juan Moreno García
|
Veure registre complet
Becoming a Teacher: Creació d’una caixa d’eines per a la didàctica de la llengua estrangera [PID242650]
Miquel Pomar Amer
|
Veure registre complet
ChatGPT a l’aula: potencia el teu futur aprenent a emprar la Intel·ligència Artificial [PID242660]
Maria Sard Bauza
|
Veure registre complet
Comunicació Sense Barreres: Millorant l´Expressió i Participació Estudiantil [PID242636]
Adrián Luis Mérida Gutiérrez
|
Veure registre complet
Coordinació docent per a un ensenyament holístic al Grau de Farmàcia [PID242607]
Miquel Barceló Oliver
|
Veure registre complet
Design thinking aplicat a l’atracció i retenció del talent femení al Grau d’Enginyeria Informàtica [PID242630]
Cristina S. Manresa Yee
|
Veure registre complet
Desmuntant mites i creences per impulsar la innovació educativa basada en l’evidència [PID242601]
Daniel Adrover Roig
|
Veure registre complet
Disseny d'estratègies d'aprenentatge per projectes amb el suport d’intel·ligència artificial per afavorir l'agència acadèmica de l'estudiant [PID242619]
Barbara de Benito Crosetti
|
Veure registre complet
Disseny i implementació de noves activitats docents virtuals a través de l'aula digital als estudis de la Facultat de Dret [PID242628]
Josep Gunnar Horrach Armo
|
Veure registre complet
Disseny i realització de material audiovisual sobre procediments de cures d’infermeria per a l’assignatura Pràctiques Clíniques I [PID242656]
Ana Maria Riera Sampol
|
Veure registre complet
El barri centre neuràlgic de l’aprenentatge geogràfic dels/les futurs/res mestres [PID242610]
Jaume Binimelis Sebastián
|
Veure registre complet
El Profteasoma: confecció d’un joc de taula de Biologia Molecular i Control Metabòlic [PID242655]
Joan Ribot Riutort
|
Veure registre complet
Els valors en l'educació i la integritat jurídica [PID242651]
Catalina Pons-Estel Tugores
|
Veure registre complet
Enfocament i Motivació: Integrant Mindfulness i Gestió del Temps a l'Aula [PID242629]
Raquel Justo González
|
Veure registre complet
Enregistrament en vídeo de tasques simulades en primera persona POV per l'aprenentatge i avaluació de competències en el Grau de Fisioteràpia [PID242602]
Maria Teresa Arbós Berenguer
|
Veure registre complet
Espais, memòria i imaginaris. La construcció de la memòria educativa i democràtica a través dels seus protagonistes [PID242606]
Gabriel Barceló Bauzà
|
Veure registre complet
EvidenciaT. Un vídeo-Podcast basat en l'evidència. Lectura crítica i metodologia de recerca en ciències de la salut [PID242625]
Antonio González Trujillo
|
Veure registre complet
Experiències a xarxes socials de pacients i familiars davant patologies respiratòries o cardiovasculars. Anàlisis amb perspectiva comunicacional, de gènere i altres determinants socials de la salut amb aplicacions a la docència infermera [PID242633]
Antonia Martín Perdiz
|
Veure registre complet
Experiències IAG dins l’estudi de l’espai i el temps: nous ritmes per a la parella de ball perfecta [PID242617]
Ana María Coll Coll
|
Veure registre complet
Explorant l'impacte de la Intel·ligència Artificial generativa en la docència d’Enginyeria del Software [PID242637]
Antoni Lluís Mesquida Calafat
|
Veure registre complet
Explorant la intel·ligència artificial en (con)textos acadèmics [PID242618]
Cristina Cruz Gutiérrez
|
Veure registre complet
Física per al Grau de Bioquímica: adaptació metodològica amb inclusió de perspectiva de gènere [PID242662]
Roberto Soler Juan
|
Veure registre complet
Foment de les bones pràctiques en l’ús d’eines d’intel·ligència artificial generativa en tasques acadèmiques del grau d’enginyeria Telemàtica [PID242654]
Jaume Ramis Bibiloni
|
Veure registre complet
Formulació de problemes i connexions intra i extramatemàtiques en la formació inicial de futurs i futures mestres [PID242616]
Judit Chico Gutiérrez
|
Veure registre complet
Gentrificació i gènere, una mirada a les ciutats des de les geografies interseccionals. La producció audiovisual com a mètode d’Aprenentatge Basat en el Pensament [PID242665]
Sònia Vives Miró
|
Veure registre complet
HEMISFERIS: La qualitat dels treballs acadèmics de la Facultat d'Educació [PID242604]
Sara Bagur Pons
|
Veure registre complet
Impacte de la IA generativa per a la resolució de problemes i casos pràctics a Química [PID242613]
Francisco Antonio Casado Carmona
|
Veure registre complet
Implantació de les TIC contemporànies en el procés d’aprenentatge [PID242603]
Italo Raúl Arbulú Villanueva
|
Veure registre complet
Implementació de la metodologia Aprenentatge per Servei (ApS) en la Gestió del Risc de l’Arbrat Urbà de la Universitat de les Illes Balears [PID242657]
Armando Román Alorda
|
Veure registre complet
Implica’t, Connecta i Crea: Identitat professional i coordinació docent en la formació inicial [PID242649]
Carme Pinya Medina
|
Veure registre complet
Innovació en l’avaluació de les pràctiques de “Mètodes i Tècniques en Biologia Molecular”: un enfocament basat en labmeetings cooperatius [PID242642]
Mercedes Nadal Serrano
|
Veure registre complet
Integració Curricular i Aprenentatge Basat en Casos en el Grau de Treball Social [PID242614]
Tatiana Casado de Staritzky
|
Veure registre complet
Integració de la Intel·ligència Artificial en el Desenvolupament de Recursos Didàctics per donar suport a assignatures del Grau de Geografia de la Universitat de les Illes Balears [PID242658]
Maurici Ruiz Pérez
|
Veure registre complet
Intelligencia artificial: angel or demon? Aplicacions didàctiques i aspectes ètics en l’aprenentatge de les destreses orals i escrites en llengua anglesa als graus d’Estudis Anglesos, Hoteleria i Turisme [PID242653]
Lucrecia Rallo Fabra
|
Veure registre complet
Joves com a agents actius de prevenció IV [PID242646]
María del Carmen Orte Socias
|
Veure registre complet
L'aprenentatge de la tecnologia BIM (Building Information Modeling) a l'àmbit de l'eficiència i la sostenibilitat en la construcció Adaptació al Pla BIM [PID242627]
Susana Hormigos Jiménez
|
Veure registre complet
La formació inicial del professorat de Secundària: diagnòstic i propostes de millora (1) [PID242641]
Mercè Morey López
|
Veure registre complet
La integració transversal de pràctiques de laboratori en el Grau d’Enginyeria Industrial com a eina d’aprenentatge professionalitzador i avaluació formativa [PID242648]
Rafel Perelló Roig
|
Veure registre complet
La intel·ligència artificial com a eina per afavorir l’aprenentatge autoregulat [PID242663]
Santos Urbina Ramírez
|
Veure registre complet
Les veus del paisatge. Fotoveu i interpretació cultural de l’entorn quotidià [PID242645]
Juan Carlos Oliver Torelló
|
Veure registre complet
L’Enfocament de Gènere i Basat en Drets Humans (EGiBDH) al Treball Social [PID242632]
Paloma Martín Martín
|
Veure registre complet
Més enllà de la teoria: innovació docent en la pràctica universitària en història antiga i medieval [PID242631]
Pau Marimon Ribas
|
Veure registre complet
Mètodes actius per a la millora de competències comunicatives, de tipus oral i argumentativa, mitjançant jocs de rol [PID242623]
Celia Garau
|
Veure registre complet
Millora del procés d’auto-avaluació de l’alumnat de macroeconomia amb l’ajuda de l’ús de Chat GPT [PID242612]
F. Javier Capó Parrilla
|
Veure registre complet
Música-Societat-Acció per a la Sostenibilitat i la Inclusió (MuSAS-In) [PID242608]
Noemy Berbel Gómez
|
Veure registre complet
Observació i feedback entre el professorat universitari com a estratègia de desenvolupament professional i millora de la cultura de col·laboració [PID242640]
Francisca Moreno Tallon
|
Veure registre complet
Potenciant l'alfabetització acadèmica en anglès en (con)textos interdisciplinaris [PID242661]
Astrid Marie Schwegler Castañer
|
Veure registre complet
Prevenció i Seguretat en el grau d’Edificació: Noves metodologies pels estudis de Grau [PID242621]
Barbara Estudillo Gil
|
Veure registre complet
Sembrant paraules, construint drets: El règim jurídic del sistema lingüístic educatiu de les Illes Balears [PID242659]
Sebastià Salvà i Puig
|
Veure registre complet
Thinking about educational actions from a shared and interdisciplinary perspective. An experience between the University of the Balearic Islands and the University of Padova (Italy) [PID242664]
Carlos Vecina Merchante
|
Veure registre complet
Transferència de les guies de pràctica clínica basada en la evidència als estudis de la Facultat d’Infermeria i Fisioteràpia. Centres compromesos amb la excel·lència en cures [PID242634]
Sonia Martínez Andreu
|
Veure registre complet
UIB Shakespeare Festival 2025 (UIB-Shake-Fest25) [PID242609]
Juanjo Bermúdez de Castro Acaso
|
Veure registre complet
Una proposta de com integrar la Intel·ligència Artificial en la universitat, fomentar un ús ètic i responsable i potenciar la futura ocupabilitat de l'alumnat [PID242647]
Silvia Ortiz Bonnin
|
Veure registre complet
“Rosco en PsicoSocial”: Eina d’aprenentatge basada en la gamificació [PID242615]
Adoración Carmen Castro Gracia
|
Veure registre complet