Biblioteca Digital de les Illes Balears
Home
About
Projecte
Investigador principal
Membres de l'equip
Any
Search
Cerca de text
Advanced Search
Multi-Collection
2021-2022
2022-2024
2023-2025
2024-2026
Anàlisi de necessitats per a l'actualització de continguts i competències en les assignatures d'anglès per a fins específics: Grau en Direcció Hotelera [PID232506]
Antonio M. Bruyel Olmedo
|
Veure registre complet
Aplicació de suport a la planificació i coordinació de les proves d’avaluació contínua dels estudis de l'Escola Politècnica Superior (EPS) [PID232503]
Antònia Mas Pichaco
|
Veure registre complet
ArqueoCSI: el cas de la dona de la trena de Cova des Pas [PID232512]
Gabriel Servera Vives
|
Veure registre complet
Comunicació 3.0: tècniques i recursos per a la millora de l'expressió oral en llengua catalana [PID232513]
Isabel Crespí Ruitort
|
Veure registre complet
Creació d’un clúster de computació per l’EPS [PID232510]
Gabriel Moyà Alcover
|
Veure registre complet
Diseño de vídeos interactivos para introducir las prácticas de laboratorio del primer curso al alumnado del Grado en Química y evaluar el grado de comprensión de los contenidos y procedimientos básicos necesarios para llevarlas a cabo [PID232520]
Laura Mariño Pérez
|
Veure registre complet
Divulgació científica sobre salut humana com a eina educativa en les assignatures de fisiologia del grau en Bioquímica [PID232507]
Cristina Bouzas Velasco
|
Veure registre complet
Estratègies sostenibles per al desenvolupament de la visualització dels objectes tridimensionals en matemàtiques (Mat3D_UIB) [PID232519]
Juan Miguel Ribera Puchades
|
Veure registre complet
Estudio y análsis de la tasa de absentismo estudiantil y de la tasa de abandono en los grados de la Facultad de Economía y Empresa [PID232517]
José María Carretero Gómez
|
Veure registre complet
Evaluaciones orales en formato pósteres de divulgación científica: un poco más cerca de la realidad investigadora [PID232509]
Fernando Yañez Gómez
|
Veure registre complet
IA en acción: Revolucionando la Redacción de TFGs en Edificación con ChatGPT [PID232516]
Joaquín Guillermo Ruiz Pinilla
|
Veure registre complet
INNOMICRO: Transformant l'ensenyament amb estratègies modulars i contingut personalitzat en Microbiologia [PID232504]
Antonio Doménech Sánchez
|
Veure registre complet
Inteligencia artificial y su uso en la generación del diseño de espacios arquitectónicos [PID232505]
Antonio Fernández Coca
|
Veure registre complet
INVERTGAME: Ús de Classes Invertides Gamificades com eina de millora dels resultats acadèmics d’una assignatura pràctica del grau de Biologia [PID232508]
Emilia Amengual Cladera
|
Veure registre complet
La participació de l’alumnat a l’avaluació mitjançant eines electròniques integrades a Moodle i ús de l’entorn e-FLOASS [PID232524]
Victòria Quesada Serra
|
Veure registre complet
Llengua normativa i ensenyament significatiu: entre la teoria i la pràctica [PID232515]
Ivan Solivellas Ugena
|
Veure registre complet
Mejora del aprendizaje del alumnado de la asignatura Sistemas Mecánicos mediante la implementación de metodologías centradas en el alumno [PID232514]
Iván Alonso de Miguel
|
Veure registre complet
Planificació de l’adquisició de la norma: de l’aula al carrer [PID232522]
Rosa Maria Calafat Vila
|
Veure registre complet
Pro Tip: descobreix, crea i edita PROtocols i TIPs de laboratori i comparteix-los fàcilment [PID232501]
Ana María Rodríguez
|
Veure registre complet
Reactiva l’alumnat: programa de descansos actius a l’aula [PID232518]
Josep Vidal Conti
|
Veure registre complet
Sobrevivint a la prehistòria: aprendre a conèixer el món vegetal [PID232521]
Llorenç Picornell Gelabert
|
Veure registre complet
Storytelling Educativo: Potenciando la Educación Universitaria de Calidad a través de Narrativas Inspiradoras en el Aula [PID232523]
Bartolomé Pascual Fuster
|
Veure registre complet
Una imatge val més que mil paraules. La Història acadèmica vs les fake news en format audiovisual [PID232511]
Gabriel Rosselló Calafell
|
Veure registre complet
Utilitat de la intel·ligència artificial a docència universitària [PID232502]
Antoni Aguiló Pons
|
Veure registre complet