| Registro completo | |
|---|---|
| Títol: |
El alumnado de primaria con Trastorno por Déficit de Atención/Hiperactividad (TDAH) : la Musicoterapia como herramienta integradora dentro del contexto del aula de música |
| Autor: |
Acebes-de-Pablo, Alberto
Carabias-Galindo, David |
| Zona geográfica: | València |
| Font de l'article: | Revista electrónica de LEEME, n. 38, 2016, pp.1-16 |
| Agència editora: | Universidad de Valencia |
| Matèries en català: | Trastorn per dèficit d'atenció amb hiperactivitat ; Música--Ensenyament ; Musicoteràpia per a infants ; Investigació educativa ; Educació inclusiva |
| Matèries en castellà: | Trastornos por déficit de atención con hiperactividad ; Música-Enseñanza ; Musicoterapia para niños ; Investigación educativa ; Educación inclusiva |
| Matèries en anglès: | Attention-deficit hiperactivity disorder ; Music--Instruction and study ; Music therapy for children ; Inclusive education |
| Nota: |
Music therapy as an integrative tool for pupils with attention-deficit hyperactivity disorder (ADHD) in the music classrooms at elementary schools |
| Tipus de recurs: | Article de publicació periòdica |
