Registro completo | |
---|---|
![]() Accedir a l'exemplar |
|
Títol: |
![]() |
Autor/es | Tomàs Ferrutxe, Bàrbara B. |
Editor: | Universitat de les Illes Balears. Departament de Ciències Històriques i Teoria de les Arts |
Matèries en català: | Dones--Història ; Ensenyament -- Illes Balears. |
Matèries en castellà: | Mujeres -- Historia ; Enseñanza -- Baleares (Comunidad Autónoma). |
Matèries en anglès: | Women--History ; Teaching -- History. |
Abstract: | [cat] Atès que el paper de la dona en l’antiguitat es troba limitat en el currículum escolar, amb una absència de les seves aportacions i sovint amb una representació estereotipada, es presenta a continuació una proposta per fer-la visible. Per aquest motiu, mostram una proposta didàctica materialitzada en l’ús de diferents activitats com a eina, amb l’objectiu que els docents puguin implementar aquest enfocament en les seves sessions d’història antiga. ; [eng] As women’s roles in ancient history are limited on the school curriculum—with no reference to their contributions and an often-stereotypical portrayal—this article aims to raise their visibility. To do this, we set out a teaching approach using different activities, so that teachers can use the proposal in their classes on ancient history. |
Font: | Mayurqa, núm. 5 (2023) V època, pp. 92-106 |
Identificador: | https://doi.org/10.22307/2386.7124.2023.01.007 ; e-ISSN: 2386-7124 |
Tipus de document: | info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Avís legal: | all rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |