Registro completo | |
---|---|
![]() Accedir a l'exemplar |
|
Títol: |
![]() |
Autor/es: | Vecina Merchante, Carlos |
Matèries en català: | Educació |
Matèries en anglès: | Education |
Abstract: | El concepte de cultura es presenta com un recurs discursiu que facilita la referència a diferències entre grups i la seva ubicació social. Actua d’aquesta manera com una representació, afavoreix l’organització i la percepció de la realitat. En el cas de l’escola, és un recurs freqüent entre el professorat, però aquesta pràctica pot minvar les possibilitats de comunicació i aplicació d’un model d’educació intercultural, en què l’anomenat culturalisme apareix com una barrera per al desenvolupament de pràctiques més obertes. ; The concept of culture is presented as a discursive resource that facilitates the reference to differences between groups and their social location. It thus acts as a representation, favouring the organisation and perception of reality. In the case of schools, it is a frequent resource among teaching staff, yet culture can undermine the possibilities for communication and the application of an intercultural education model, in which so-called culturalism appears as a barrier for developing more open practices. |
Font: | Educació i cultura 2011, no. 22, pp. 129-140 |
Identificador: | 0212-3169 |
Tipus de document: | info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Avís legal: | all rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |