| Registro completo | |
|---|---|
Accedir a l'exemplar |
|
| Títol: |
I si les competències digitals s’aprenguessin amb la pantalla apagada? |
| Autor/es | Tirado Ramos, Miguel Ángel |
| Matèries en català: | Ensenyament--Innovacions -- Illes Balears |
| Matèries en castella: | Ensenyament--Innovacions |
| Matèries en anglès: | Education -- Spain -- Balearic Islands |
| Resum-Abstract: | [cat] Aquest article té per objectiu reflexionar sobre la lectura i l’escriptura com a components essencials de les competències digitals, imprescindibles per a l’exercici d’una ciutadania digital informada, crítica, autònoma i independent. També es discuteix com un ús desmesurat de les tecnologies a l’aula pot obstaculitzar l’aprenentatge. ; [spa] Este artículo tiene por objetivo reflexionar sobre la lectura y la escritura como componentes esenciales de las competencias digitales, imprescindibles para el ejercicio de una ciudadanía digital informada, crítica, autónoma e independiente. También se discute cómo un uso desmesurado de las tecnologías en el aula puede obstaculizar su aprendizaje. |
| Font: | Anuari de l’educació de les Illes Balears 2024, pp. 208-221 |
| Identificador: | ISSN: 1889-805X ; Dipòsit legal: PM-2548-2004 |
| Tipus de document: | info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
| Avís legal: | All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |

