Registro completo | |
---|---|
![]() Accedir a l'exemplar |
|
Títol: |
![]() |
Autor/es | Vallès Peris, Núria |
Matèries en català: | Sostenibilitat -- Illes Balears -- Educació ; Preservació digital |
Matèries en castella: | Sostenibilidad -- Baleares (Comunidad Autónoma) -- Educación ; Digitalización |
Matèries en anglès: | Sustainability -- Spain -- Balearic Islands -- Education ; Digital preservation |
Resum-Abstract: | [cat] L’època actual està marcada per la creixent producció de dades (digitals) i algoritmes, la intensificació de la narrativa del solucionisme tecnològic (segons la qual qualsevol problema social es pot resoldre amb tecnologies digitals) i la creixent polarització social. En aquest panorama, la pandèmia de la COVID-19 ha augmentat l’ús i la narrativa al voltant de la digitalització en molts àmbits de la vida quotidiana, inclosa l’educació. A l’àmbit educatiu les tecnologies digitals sovint es presenten com la solució a problemes complexos, com l’abandonament escolar, la manca de motivació de l’alumnat, la inclusió educativa o la detecció de trastorns o situacions d’abús. Un procés, sens dubte, ple de debats i controvèrsies molt presents en la comunitat educativa. |
Font: | Anuari de l’educació de les Illes Balears 2024, pp.17-33 |
Identificador: | ISSN: 1889-805X ; Dipòsit legal: PM-2548-2004 |
Tipus de document: | info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Avís legal: | All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |