| Registro completo | |
|---|---|
Accedir a l'exemplar |
|
| Títol: |
Formació de tècnica d’esmicolament de criteris d’avaluació i aplicació en situacions d’aprenentatge |
| Autor/es | Forcada Moll, Joan ; Triay Pons, Maria ; Piris Juaneda, Josep ; Mariano Pons, Miquel |
| Matèries en català: | Educació |
| Matèries en castella: | Educación |
| Matèries en anglès: | Education |
| Resum-Abstract: | [cat] En aquest article fem una exposició exhaustiva d’una experiència formativa per aplicar una tècnica per facilitar l’avaluació a l’hora de portar a terme les situacions d’aprenentatge previstes en el desplegament de la LOMLOE. La transferència dels aprenentatges de la formació i la seva avaluació ens permet valorar positivament la funcionalitat i l’eficàcia d’aquesta tècnica. ; [spa] En este artículo realizamos una exposición exhaustiva de una experiencia formativa para aplicar una técnica para facilitar la evaluación a la hora de llevar a cabo las situaciones de aprendizaje previstas en el despliegue de la LOMLOE. La transferencia de los aprendizajes de la formación y su evaluación nos permite valorar positivamente la funcionalidad y eficacia de esta técnica. |
| Font: | Anuari de l’educació de les Illes Balears 2023, pp. 426-441 |
| Identificador: | ISSN: 1889-805X ; Dipòsit legal: PM-2548-2004 |
| Tipus de document: | info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
| Avís legal: | All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |

