Registro completo | |
---|---|
![]() Accedir a l'exemplar |
|
Títol: |
![]() |
Autor/es | Adrover Quetglas, Bartomeu ; Cànaves Llompart, Maria Magdalena ; Vila Bauzà, Catalina |
Matèries en català: | Ensenyament -- Pollença |
Matèries en castella: | Enseñanza -- Baleares (Comunidad Autónoma) |
Matèries en anglès: | Teaching -- Spain -- Balearic Islands -- Majorca (Pollença) |
Resum-Abstract: | [cat] El present article exposa el procés d’avaluació i codisseny de l’Aula 360 del Col·legi Monti-sion de Pollença. La descripció d’aquest procés permet inferir evidències significatives per entendre millor la interacció entre espais físics, tecnologia i metodologies didàctiques en el procés d’ensenyament-aprenentatge. A partir d’aquesta anàlisi exhaustiva, l’escola proposa un model d’aula híbrida que combina quatre dimensions bàsiques, quatre espais d’aprenentatge i sis models d’activitats. La combinació de presencialitat, virtualitat, sincronia i asincronia servirà per establir una concordança entre l’escola com a sistema educatiu formal i la societat de la informació i el coneixement. ; [spa] El presente artículo expone el proceso de evaluación y codiseño del Aula 360 del Colegio Monti-sion de Pollença. La descripción de este proceso permite inferir evidencias significativas para entender mejor la interacción entre espacios físicos, tecnología y metodologías didácticas en el proceso de enseñanza-aprendizaje. A partir de este análisis exhaustivo, la escuela propone un modelo de aula híbrida que combina cuatro dimensiones básicas, cuatro espacios de aprendizaje y seis modelos de actividades. La combinación de presencialidad, virtualidad, sincronía y asincronía servirá para establecer una concordancia entre la escuela como sistema educativo formal y la sociedad de la información y el conocimiento. |
Font: | Anuari de l’educació de les Illes Balears 2023, pp. 288-303 |
Identificador: | ISSN: 1889-805X ; Dipòsit legal: PM-2548-2004 |
Tipus de document: | info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Avís legal: | All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |