| Registro completo | |
|---|---|
Accedir a l'exemplar |
|
| Títol: |
El repte de l’educació infantil i primària en temps de pandèmia |
| Autor/es | Tobaruela, Nieves |
| Matèries en català: | Educació infantil ; Pandèmia de COVID-19, 2020- Illes Balears |
| Matèries en castella: | Educación infantil ; COVID-19 -- Aspectos educativos |
| Matèries en anglès: | Education, Preschool ; COVID-19 Pandemic, 2020- Spain -- Balearic Islands |
| Resum-Abstract: | [cat] Aquest treball pretén donar a conèixer una experiència real al segon cicle l’educació infantil (3-6 anys) i primària a Eivissa de com es va fer front al repte de l’educació en un temps marcat per una pandèmia a nivell mundial, després que l’Organització Mundial de la Salut (OMS) declarés l’estat d’emergència sanitària a causa de la COVID-19. Això va desembocar en un confinament domiciliari forçós abocant el sistema educatiu a una ensenyança remota d’emergència (ERE) de manera virtual durant 89 dies, desafiant així qualsevol model educatiu conegut fins al moment. ; [spa] Este trabajo pretende dar a conocer una experiencia real en el segundo ciclo de Educación Infantil (3-6 años) y Primaria en Ibiza de cómo se hizo frente al reto de la educación en un tiempo marcado por una pandemia a nivel mundial, después de que la Organización Mundial de la Salud (OMS) declarase el Estado de Emergencia Sanitaria a causa de la COVID-19. Esto desembocó en un confinamiento domiciliario abocando al sistema educativo a una Enseñanza Remota de Emergencia (ERE) durante 89 días, desafiando así cualquier modelo educativo conocido hasta el la fecha. |
| Font: | Anuari de l’educació de les Illes Balears 2021, pp 470-483 |
| Identificador: | 1889-805x |
| Tipus de document: | info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
| Avís legal: | All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |

