| Registro completo | |
|---|---|
Accedir a l'exemplar |
|
| Títol: |
«Vídeos del barri»: acció artístico-pedagògica entre l’Escola d’Art i Superior de Disseny de les Illes Balears, el CEIP i ESO Pintor Joan Miró i la Universitat de les Illes Balears |
| Autor/es | Berbel, Noemy ; Rovira, Maria del Pilar |
| Matèries en català: | Escoles d'arts i oficis -- Illes Balears -- Palma |
| Matèries en castella: | Escuelas de arte -- Baleares (Comunidad Autónoma) |
| Matèries en anglès: | Vocational training centers |
| Resum-Abstract: | [cat] Presentem «Vídeos del barri», una acció col·laborativa de codisseny entre tres institucions educatives que va permetre valorar el barri Nou Llevant – Soledat Sud de Palma, passejar pels seus carrers i interactuar amb la gent que l’habita. Va ser una experiència enriquidora per a tots els participants i el resultat de la col·laboració foren deu vídeos temàtics sobre deu espais representatius del barri. Aquesta acció forma part del projecte «Re-habitar el barri», finançat per FEDER, el Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats, i l’Agència Estatal d’Investigació (EDU2017-84750-R_FEDER/MCIU/AEI). ; [spa] Presentamos «Vídeos del barrio», una acción colaborativa de co-diseño entre tres instituciones educativas que permitió poner en valor el barrio de Nou Llevant-Soledad Sud de Palma, pasear por sus calles e interactuar con la gente que lo habita. Fue una experiencia enriquecedora para todos los participantes y el resultado de la colaboración fueron diez vídeos temáticos sobre diez espacios representativos del barrio. Esta acción forma parte del proyecto «Re-habitar el barrio», financiado por FEDER, el Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades, y la Agencia Estatal de Investigación (EDU2017-84750-R_FEDER/MCIU/AEI). |
| Font: | Anuari de l’educació de les Illes Balears 2021, pp 324-332 |
| Identificador: | 1889-805x |
| Tipus de document: | info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
| Avís legal: | All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |

