Registro completo | |
---|---|
![]() Accedir a l'exemplar |
|
Títol: |
![]() |
Autor/es | Escoda, Marta ; Gomila, M. Antònia |
Matèries en català: | COVID-19 (Malaltia) ; Ensenyament -- Illes Balears ; Pandèmia |
Matèries en castella: | Epidemias ; COVID-19 ; Educación -- Baleares |
Matèries en anglès: | Education -- Spain -- Balearic Islands ; COVID-19 (Disease) ; Pandemic |
Resum-Abstract: | [cat] En el context escolar actual, divers i plural, l’atenció a la diversitat esdevé un element central del sistema educatiu. En una escola inclusiva, l’organització escolar ha de crear i posar a disposició de tota la comunitat educativa els mecanismes necessaris per garantir que tot l’alumnat, sense excepció, rep l’atenció que necessita per desenvolupar les seves capacitats al màxim. ; [spa] En el contexto escolar actual, diverso y plural, la atención a la diversidad se convierte en un elemento central del sistema educativo. En una escuela inclusiva, la organización escolar tiene que crear y poner a disposición de toda la comunidad educativa los mecanismos necesarios para garantizar que todo el alumnado, sin excepción, reciba la atención que necesita para desarrollar sus capacidades al máximo. |
Font: | Anuari de l’educació de les Illes Balears 2020, pp 86-94 |
Identificador: | 1889-805x |
Tipus de document: | info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Avís legal: | All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |