| Registro completo | |
|---|---|
Accedir a l'exemplar |
|
| Títol: |
Cap a una escola inclusiva i coeducativa, què ens ha ensenyat el confinament |
| Autor/es | Subirats, Marina |
| Matèries en català: | Educació ; COVID-19 (Malaltia) ; Epidèmies ; Pandèmia |
| Matèries en castella: | COVID-19 ; Educación ; Epidemias |
| Matèries en anglès: | Education ; COVID-19 (Disease) ; Pandemic |
| Resum-Abstract: | [cat] La millor escola no és aquella que aconsegueix que el seu alumnat obtingui la mitjana més elevada de notes en els exàmens; la millor escola és la que sap potenciar els punts forts de cadascun dels nois i noies que se li confien, per tal de fer-ne bons ciutadans i ciutadanes, d’apoderar-los i donar-los l’autoconfiança que els permetrà de fer allò que poden i volen fer. És a dir, de preparar-los per a viure la seva vida dins de la comunitat en les millors condicions possibles. |
| Font: | Anuari de l’educació de les Illes Balears 2020, pp 16-25 |
| Identificador: | 1889-805x |
| Tipus de document: | info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
| Avís legal: | All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |

