| Registro completo | |
|---|---|
Accedir a l'exemplar |
|
| Títol: |
Associacions de pares i mares d’alumnes. La participació de les famílies com a col·lectiu |
| Autor/es | Guerrero, Miquel Àngel ; Ferrer, Glòria ; Cebrián, Catalina |
| Matèries en català: | Educació ; Família i escola -- Illes Balears -- Estadístiques -- Revistes |
| Matèries en castella: | Familia y enseñanza -- Baleares (Comunidad Autónoma) |
| Matèries en anglès: | Education ; Home and school -- Spain -- Balearic Islands -- Statistics -- Periodicals |
| Resum-Abstract: | [cat] Existeixen àmplies evidències que la participació de les famílies a l’escola, a més de constituir un dret i un deure, aporta grans beneficis tant als estudiants com a l’escola i als mateixos pares i mares. Aquesta participació millora la tasca dels docents i els resultats acadèmics, creant cohesió als centres educatius i sentiment de comunitat. Interessa destacar que aquesta participació és considerada, des de fa dècades, com un factor o element de qualitat educativa. |
| Font: | Anuari de l’educació de les Illes Balears 2019, pp 388-400 |
| Identificador: | 1889-805x |
| Tipus de document: | info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
| Avís legal: | All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |

