Registro completo | |
---|---|
![]() Accedir a l'exemplar |
|
Títol: |
![]() |
Autor/es | Domínguez, Mònica ; Ramon, Lídia |
Matèries en català: | Educació ; Instituts de batxillerat -- Eivissa |
Matèries en castella: | Escuelas secundarias -- Baleares (Comunidad Autónoma) |
Matèries en anglès: | Education ; High schools -- Spain -- Illes Balears (Ibiza) |
Resum-Abstract: | [cat] Aquest treball pretén descriure la realitat d’un centre de secundària de titularitat pública de les Illes Balears, immers en un procés de canvi des de fa uns anys i que està portant a una millora del procés d’ensenyament i aprenentatge del seu alumnat. En particular se centra en la descripció i l’anàlisi de la utilització d’unes metodologies globalitzadores concretes que, avalades per diversos referents teòrics, justifiquen el motiu de l’èxit. També es mostren evidències i alguns dels aspectes pendents de millora educativa. ; [spa] Este trabajo pretende describir la realidad de un centro de secundaria de titularidad pública de las Illes Balears, inmerso en un proceso de cambio desde hace unos años y que está consiguiendo una mejora del proceso de enseñanza y aprendizaje de su alumnado. En particular se centra en la descripción y el análisis de la utilización de unas metodologías globalizadoras concretas que, avaladas por diversos referentes teóricos, justifican el motivo del éxito educativo. También se muestran evidencias y algunos de los aspectos pendientes de mejora educativa. |
Font: | Anuari de l’educació de les Illes Balears 2019, pp 268-290 |
Identificador: | 1889-805x |
Tipus de document: | info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Avís legal: | All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |