Registro completo | |
---|---|
![]() Accedir a l'exemplar |
|
Títol: |
![]() |
Autor/es | Cabot, Gabriel ; Rosselló, Antoni |
Matèries en català: | Granges escoles -- Orient (Illes Balears) ; Granges escoles -- Binifaldó (Illes Balears) ; Natura, Estudi de la -- Orient (Illes Balears) ; Natura, Estudi de la -- Binifaldó (Illes Balears) ; Educació |
Matèries en castella: | Educación |
Matèries en anglès: | School farms -- Spain -- Orient (Balearic Islands) ; School farms -- Spain -- Binifaldó (Balearic Islands) ; Nature study -- Spain -- Orient (Balearic Islands) ; Nature study -- Spain --Binifaldó (Balearic Islands) ; Education |
Resum-Abstract: | [cat] Aquest treball pretén donar a conèixer les aportacions i potencialitats que ens ofereix la realitat augmentada (RA) als Camps d’Aprenentatge. Es descriu l’àmbit contextual de referència i després s’explica i es fa l’anàlisi d’una sèrie d’experiències que s’han implementat de forma experimental aquest curs (2016-2017) als Camps d’Aprenentatge d’Orient i Binifaldó relacionades amb la RA aplicada a la descoberta del patrimoni natural i cultural de la serra de Tramuntana. ; [spa] Este trabajo pretende dar a conocer las aportaciones y potencialidades que nos ofrece la realidad aumentada (RA) en los Camps d’Aprenentatge. Se describe el ámbito contextual de referencia para posteriormente explicar y analizar una serie de experiencias que se han implementado este curso escolar (2016-2017) en los Camps d’Aprenentatge de Orient y Binifaldó relacionadas con la RA aplicada al descubrimiento del patrimonio natural y cultural de la Serra de Tramuntana. |
Font: | Anuari de l’educació de les Illes Balears 2017, pp 320-330 |
Identificador: | 1889-805x |
Tipus de document: | info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Avís legal: | All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |