| Registro completo | |
|---|---|
Accedir a l'exemplar |
|
| Títol: |
Dels programes de diversificació curricular (PDC) als programes de millora de l’aprenentatge i el rendiment (PMAR): canvi de nom i qualque cosa més? |
| Autor/es | Amer, Joan ; Mir, Andreu ; Félix, María |
| Matèries en català: | Ensenyament Innovacions ; Educació ; Programes de millora de l'escola |
| Matèries en castella: | Enseñanza, Sistemas de |
| Matèries en anglès: | Educational innovations ; Education ; School improvement programs |
| Resum-Abstract: | [cat] Analitzam el procés incipient d’aplicació dels PMAR en diferents contextos educatius. El nostre enfocament metodològic és qualitatiu i descriptiu. En primer lloc, cercam les maneres com els centres, a través dels equips docents, s’apropien dels PMAR i els despleguen. En segon lloc, volem esbrinar la manera com viu l’alumnat i les famílies la seva participació en els programes, quins elements diferencials en destaquen i la manera com la situen en les narracions de les seves trajectòries educatives. ; [spa] Analizamos el incipiente proceso de aplicación de los PMAR en diferentes contextos educativos. Nuestro enfoque metodológico es cualitativo y descriptivo. En primer lugar, buscamos de qué maneras los centros, a través de los equipos docentes, se apropian y despliegan los PMAR. En segundo lugar, queremos saber cómo vive el alumnado y las familias su participación en el programa, qué elementos diferenciales destacan del mismo y cómo lo sitúan en las narraciones de sus trayectorias educativas. |
| Font: | Anuari de l’educació de les Illes Balears 2016, pp 122-135 |
| Identificador: | 1889-805x |
| Tipus de document: | info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
| Avís legal: | All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |

