Registro completo | |
---|---|
![]() Accedir a l'exemplar |
|
Títol: |
![]() |
Autor/es | March Cerdà, Martí Xavier |
Matèries en català: | Educació Illes Balears ; Educació |
Matèries en castella: | Educación |
Matèries en anglès: | Education -- Spain -- Balearic Islands ; Education |
Resum-Abstract: | [cat] Durant el darrer curs escolar, les Illes Balears han viscut l’etapa educativa més conflictiva de la democràcia i de l’assoliment de les competències educatives per part de la comunitat autònoma de les Illes Balears. I aquesta etapa conflictiva, amb vagues, manifestacions i altres accions reivindicatives s’han produït en el moment en què la majoria del Partit Popular ha aprovat, en solitari, la seva reforma educativa a través de la nova llei educativa, la LOMCE. Per tant, dues normes legislatives —TIL i LOMCE— s’han convertit, per una banda, en les marques visibles del Partit Popular, de la seva concepció sobre l’educació i la política educativa, però, per l’altra, també s’han convertit en els símbols de l’oposició política, social i educativa a aquesta forma de concebre i d’aplicar la política escolar. |
Font: | Anuari de l’educació de les Illes Balears 2014, pp 18-37 |
Identificador: | 1889-805x |
Tipus de document: | info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Avís legal: | All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |