Examina


Amic Lector: més que un projecte de centre. O els nostres amics lectors  - Parrona Pons, Esther Maria; Roig Galdón, Cira
Pissarra 2018, no. 152, pp. 46-47 - 2 p. - 
Ver registro completo
Bartomeu Cantarellas, un home bo ens ha deixat  - Polo Fernández, Pere
Pissarra 2018, no. 152, pp. 63 - 1 p. - 
Ver registro completo
Com és de prima la línia que separa allò assistencial d'allò educatiu?  - Amengual, Petra
Pissarra 2018, no. 152, pp. 9 - 1 p. - 
Ver registro completo
Coneixes les mares del dia? L'Alternativa a l'escoleta 0-3  - Forteza, Margalida
Pissarra 2018, no. 152, pp. 31-32 - 2 p. - 
Ver registro completo
Editorial L'atenció dels nostres infants ha de ser educativa i de qualitat - 
Pissarra 2018, no. 152, pp. 4 - 1 p. - 
Ver registro completo
El camí cap a una coeducació conscient  - Truyol, Laura; Gomila, Cristina; Román, Queta
Pissarra 2018, no. 152, pp. 19-20 - 2 p. - 
Ver registro completo
El col·legi El Temple premiat al Simo 2017  - Col·legi El Temple
Pissarra 2018, no. 152, pp. 59-60 - 2 p. - 
Ver registro completo
El llarg camí de la dignificació laboral del sector educatiu de 0-3 anys. El Conveni insular de Menorca  - Camps, Maria
Pissarra 2018, no. 152, pp. 10-11 - 2 p. - 
Ver registro completo
El menjador a l'escola 0-3  - Camps, Àngela
Pissarra 2018, no. 152, pp. 14-16 - 3 p. - 
Ver registro completo
Els conflictes entre alumnes: una proposta d'intervenció des de la teràpia breu d’orientació sistèmica  - Navarro, E.; Planells, F.; Minarikova, M.; Nicolau, M.; Sala, A.
Pissarra 2018, no. 152, pp. 51-54 - 4 p. - 
Ver registro completo
Escoles infantils de Menorca: de l’excel·lència educativa a l’excel·lència social  - Maria Ballester, Miquel Àngel
Pissarra 2018, no. 152, pp. 12-13 - 2 p. - 
Ver registro completo
Jardí Waldorf de Manacor per una infància ben entesa, per una infància ben atesa. Volem infants feliços  - García, Dolors
Pissarra 2018, no. 152, pp. 21-24 - 3 p. - 
Ver registro completo
La Cooperativa Aixa  - Caldentey, Àngela; Morey, Antònia; Santandreu, Maria Antònia
Pissarra 2018, no. 152, pp. 29-30 - 2 p. - 
Ver registro completo
La necessitat de desfer la teranyina de la desigualtat  - Polo Fernández, Pere
Pissarra 2018, no. 152, pp. 61-62 - 2 p. - 
Ver registro completo
La rellevància dels professionals per a la qualitat educativa del 0-3  - Ferrer Ribot, Maria; Riera Jaume, Maria A.
Pissarra 2018, no. 152, pp. 39-41 - 3 p. - 
Ver registro completo
La vergonya de l'Escoleta de Can Nebot  - Tur Planells, Joana
Pissarra 2018, no. 152, pp. 33-34 - 2 p. - 
Ver registro completo
L’Escoleta com a espai acollidor de la diversitat  - EI Es Busquerets
Pissarra 2018, no. 152, pp. 17-18 - 2 p. - 
Ver registro completo
Més enllà del 'pensament màgic'. La màgia com a recurs didàctic a l’educació infantil  - Alomar Novila, Francesc Xavier
Pissarra 2018, no. 152, pp. 55-58 - 4 p. - 
Ver registro completo
Moments a sa Torre: 'ens presentam'  - Ramis Femenias, Joana Mª; Nicolau Matemalas, M. Esperança
Pissarra 2018, no. 152, pp. 48-50 - 3 p. - 
Ver registro completo
On deixen els infants de 0-3 anys les families?  - Fiol i Mora, Maria Antònia
Pissarra 2018, no. 152, pp. 7-8 - 2 p. - 
Ver registro completo
Opinions d'un educador  - González, Emilio
Pissarra 2018, no. 152, pp. 5-6 - 2 p. - 
Ver registro completo
Parlam amb en Vicenç Arnaiz sobre l'educació infantil...  - Nadal, Montserrat
Pissarra 2018, no. 152, pp. 42-45 - 4 p. - 
Ver registro completo
Tasques de l'EAP Llevant i propostes de millora  - EAP Llevant
Pissarra 2018, no. 152, pp. 35-38 - 4 p. - 
Ver registro completo
Un nou camí a Toninaina  - Escola Infantil Toninaina
Pissarra 2018, no. 152, pp. 24-28 - 5 p. - 
Ver registro completo