|
Títol:
|
Màrqueting vs. vendes |
|
Autor/es
|
Roger Gotarredona Fiol
|
|
Matèries en català:
|
Economia ; Màrqueting |
|
Matèries en castellà:
|
Economía ; Marketing |
|
Matèries en anglès:
|
Economics ; Marketing |
|
Resum-Abstract:
|
Saber satisfer necessitats: L’autor contraposa el que és un concepte modern de màrqueting on l’objectiu de l’empresa és satisfer els desitjós dels consumidors a través de productes creats a partir de la identificació de llurs necessitats, vers una orientació de vendes on l’empresa pretén aconseguir rendibilitat a través de la promoció intensa sobre el client. |
|
Font:
|
Campus Obert. Última Hora, 4 de marzo de 2025 |
|
Identificador:
|
1578-6323 |
|
Tipus de document:
|
info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
Avís legal:
|
All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |