|
Títol:
|
Les VI jornades d'Experiències Docents |
|
Autor/es
|
Miguel Carranza Guasch
|
|
Matèries en català:
|
Universitats--Congressos i conferències ; Intel·ligència artificial ; Intel·ligència artificial--Aplicacions a l'educació |
|
Matèries en castellà:
|
Universidades--Congresos y coferencias ; Inteligencia artificial ; Inteligencia artificial--Aplicaciones a la educación |
|
Matèries en anglès:
|
Universities and colleges -- Congresses and conventions ; Artificial intelligence--Applications in education ; Artificial intelligence |
|
Resum-Abstract:
|
Avaluar la IA-lfabetització a llarg termini: La Llei de Roy Amara afirma que la nostra tendència és sobreestimar els efectes d’una tecnologia en el curt termini i subestimar l’efecte en el llarg termini. Però, afortunadament, els docents sempre avaluen l’aprenentage dels alumnes a llarg termini. |
|
Font:
|
Campus Obert. Ultima Hora, 13 de febrero de 2024 |
|
Identificador:
|
1578-6323 |
|
Tipus de document:
|
info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
Avís legal:
|
All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |