Títol:
|
Les VI jornades d'Experiències Docents |
Autor/es
|
Miguel Carranza Guasch
|
Matèries en català:
|
Universitats--Congressos i conferències ; Intel·ligència artificial ; Intel·ligència artificial--Aplicacions a l'educació |
Matèries en castellà:
|
Universidades--Congresos y coferencias ; Inteligencia artificial ; Inteligencia artificial--Aplicaciones a la educación |
Matèries en anglès:
|
Universities and colleges -- Congresses and conventions ; Artificial intelligence--Applications in education ; Artificial intelligence |
Resum-Abstract:
|
Avaluar la IA-lfabetització a llarg termini: La Llei de Roy Amara afirma que la nostra tendència és sobreestimar els efectes d’una tecnologia en el curt termini i subestimar l’efecte en el llarg termini. Però, afortunadament, els docents sempre avaluen l’aprenentage dels alumnes a llarg termini. |
Font:
|
Campus Obert. Ultima Hora, 13 de febrero de 2024 |
Identificador:
|
1578-6323 |
Tipus de document:
|
info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Avís legal:
|
All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |