Registro completo



Accedir a l'exemplar

Títol:     Les VI jornades d'Experiències Docents
Autor/es Miguel Carranza Guasch
Matèries en català: Universitats--Congressos i conferències ; Intel·ligència artificial ; Intel·ligència artificial--Aplicacions a l'educació
Matèries en castellà: Universidades--Congresos y coferencias ; Inteligencia artificial ; Inteligencia artificial--Aplicaciones a la educación
Matèries en anglès: Universities and colleges -- Congresses and conventions ; Artificial intelligence--Applications in education ; Artificial intelligence
Resum-Abstract:  Avaluar la IA-lfabetització a llarg termini: La Llei de Roy Amara afirma que la nostra tendència és sobreestimar els efectes d’una tecnologia en el curt termini i subestimar l’efecte en el llarg termini. Però, afortunadament, els docents sempre avaluen l’aprenentage dels alumnes a llarg termini.
Font:  Campus Obert. Ultima Hora, 13 de febrero de 2024
Identificador:  1578-6323
Tipus de document:  info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Avís legal:  All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess