|
Títol:
|
Abordar la inteligencia artificial en el proceso de enseñanza-aprendizaje |
|
Autor/es
|
Alexandra Lizana Carrió
|
|
Matèries en català:
|
Intel·ligència Artificial ; Intel·ligència artificial--Aplicacions a l'educació ; Intel·ligència artificial--Dret i legislació |
|
Matèries en castellà:
|
Inteligencia Artificial ; Inteligencia artificial--Aplicaciones a la educación ; Inteligencia artificial--Derecho y legislación |
|
Matèries en anglès:
|
Artificial intelligence ; Artificial intelligence--Applications in education ; Artificial intelligence--Law and legislation |
|
Resum-Abstract:
|
Regular l'ús de les IA. Cal tenir present totes les eines educatives a l’hora d’afrontar els reptes educatius en què s’enfronten els alumnes, sigui quina sigui l’etapa educativa en què es trobin. Ben usada, la intel·ligència artificial pot ajudar al procés d’ensenyament\naprenentatge. |
|
Font:
|
Campus Obert. Ultima Hora, 16 de enero de 2024 |
|
Identificador:
|
1578-6323 |
|
Tipus de document:
|
info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
Avís legal:
|
All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |