Registro completo



Accedir a l'exemplar

Títol:     Abordar la inteligencia artificial en el proceso de enseñanza-aprendizaje
Autor/es Alexandra Lizana Carrió
Matèries en català: Intel·ligència Artificial ; Intel·ligència artificial--Aplicacions a l'educació ; Intel·ligència artificial--Dret i legislació
Matèries en castellà: Inteligencia Artificial ; Inteligencia artificial--Aplicaciones a la educación ; Inteligencia artificial--Derecho y legislación
Matèries en anglès: Artificial intelligence ; Artificial intelligence--Applications in education ; Artificial intelligence--Law and legislation
Resum-Abstract:  Regular l'ús de les IA. Cal tenir present totes les eines educatives a l’hora d’afrontar els reptes educatius en què s’enfronten els alumnes, sigui quina sigui l’etapa educativa en què es trobin. Ben usada, la intel·ligència artificial pot ajudar al procés d’ensenyament\naprenentatge.
Font:  Campus Obert. Ultima Hora, 16 de enero de 2024
Identificador:  1578-6323
Tipus de document:  info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Avís legal:  All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess