Títol:
|
¿Son útiles los 'chatbots' en el aula? |
Autor/es
|
Alexandra Lizana Carrió
|
Matèries en català:
|
Intel·ligència artificial ; Intel·ligència artificial--Aplicacions a l'educació |
Matèries en castellà:
|
Inteligencia artificial ; Inteligencia artificial--Aplicaciones a la educación |
Matèries en anglès:
|
Artificial intelligence--Applications in education ; Artificial intelligence |
Resum-Abstract:
|
IA i educació: Els ‘chatbots’ educatius ofereixen beneficis a l’àmbit de l’educació, però també plantegen inconvenients i dubtes. I el més important: requereixen d’una bona programació per part dels humans, ja siguin docents o alumnes. |
Font:
|
Campus Obert. Ultima Hora, 02 de enero de 2024 |
Identificador:
|
1578-6323 |
Tipus de document:
|
info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Avís legal:
|
All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |