Títol:
|
Defensa i promoció de les obres europees amb la nova llei audiovisual |
Autor/es
|
Rafel Puigserver Pou
|
Matèries en català:
|
Audiovisuals--Dret i legislació ; Unió Europea, Països de la--Política social |
Matèries en castellà:
|
Audiovisuales--Derecho y legsilación ; Paises de la Union Europea--política social |
Matèries en anglès:
|
Audio-visuals materials--Law and legislation ; European Union countries--Social policy |
Resum-Abstract:
|
Molt més que un tema de llengües. Des de fa anys Europa intervé en el mercat audiovisual i publicitari. Amb la nova llei, s’introdueix més flexibilitat en els límits dels anuncis per a les televisions en obert i de pagament. Es redueixen els minuts de publicitat (de 288 a 216), però la seva distribució pot dificultar seguir alguns programes en directe. |
Font:
|
Campus Obert. Última Hora, 30 de noviembre de 2021 |
Identificador:
|
1578-6323 |
Tipus de document:
|
info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Avís legal:
|
All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |