Registro completo



Accedir a l'exemplar

Títol:     Defensa i promoció de les obres europees amb la nova llei audiovisual
Autor/es Rafel Puigserver Pou
Matèries en català: Audiovisuals--Dret i legislació ; Unió Europea, Països de la--Política social
Matèries en castellà: Audiovisuales--Derecho y legsilación ; Paises de la Union Europea--política social
Matèries en anglès: Audio-visuals materials--Law and legislation ; European Union countries--Social policy
Resum-Abstract:  Molt més que un tema de llengües. Des de fa anys Europa intervé en el mercat audiovisual i publicitari. Amb la nova llei, s’introdueix més flexibilitat en els límits dels anuncis per a les televisions en obert i de pagament. Es redueixen els minuts de publicitat (de 288 a 216), però la seva distribució pot dificultar seguir alguns programes en directe.
Font:  Campus Obert. Última Hora, 30 de noviembre de 2021
Identificador:  1578-6323
Tipus de document:  info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Avís legal:  All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess