Títol:
|
La representación de las mujeres en los medios de comunicación |
Autor/es
|
Empar Isabel Bosch Sans
|
Matèries en català:
|
Dones ; Comunicació ; Periodisme |
Matèries en castellà:
|
Mujeres ; Comunicación ; Periodismo |
Matèries en anglès:
|
Women ; Communication ; Journalism |
Resum-Abstract:
|
Esteriotips femenins : A l’actualitat encara són molts els missatges publicitaris en què la dona hi apareix amb visions sexistes i/o assumint rols que tradicionalment se li han estat assignat. La imatge de la dona sexy continua utilitzant-se per augmentar les vendes d’un producte. Que ara també ho facin amb els homes no ajuda a eliminar aquests estereotips publicitaris. |
Font:
|
Campus Obert. Última Hora, 24 de mayo de 2016 |
Identificador:
|
1578-6323 |
Tipus de document:
|
info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Avís legal:
|
All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |