Registro completo



Accedir a l'exemplar

Títol:     La representación de las mujeres en los medios de comunicación
Autor/es Empar Isabel Bosch Sans
Matèries en català: Dones ; Comunicació ; Periodisme
Matèries en castellà: Mujeres ; Comunicación ; Periodismo
Matèries en anglès: Women ; Communication ; Journalism
Resum-Abstract:  Esteriotips femenins : A l’actualitat encara són molts els missatges publicitaris en què la dona hi apareix amb visions sexistes i/o assumint rols que tradicionalment se li han estat assignat. La imatge de la dona sexy continua utilitzant-se per augmentar les vendes d’un producte. Que ara també ho facin amb els homes no ajuda a eliminar aquests estereotips publicitaris.
Font:  Campus Obert. Última Hora, 24 de mayo de 2016
Identificador:  1578-6323
Tipus de document:  info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Avís legal:  All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess