Registro completo
Títol:     El alumnado de primaria con Trastorno por Déficit de Atención/Hiperactividad (TDAH)la Musicoterapia como herramienta integradora dentro del contexto del aula de música
Autor: Acebes-de-Pablo, Alberto
Carabias-Galindo, David
Zona geográfica: València
Font de l'article: Revista electrónica de LEEME, n. 38, 2016, pp.1-16
Agència editora: Universidad de Valencia
Matèries en català: Trastorn per dèficit d'atenció amb hiperactivitat ; Música--Ensenyament ; Musicoteràpia per a infants ; Investigació educativa ; Educació inclusiva
Matèries en castellà: Trastornos por déficit de atención con hiperactividad ; Música-Enseñanza ; Musicoterapia para niños ; Investigación educativa ; Educación inclusiva
Matèries en anglès: Attention-deficit hiperactivity disorder ; Music--Instruction and study ; Music therapy for children ; Inclusive education
Nota: 

Music therapy as an integrative tool for pupils with attention-deficit hyperactivity disorder (ADHD) in the music classrooms at elementary schools

Tipus de recurs: Article de publicació periòdica