Registro completo



Accedir a l'exemplar

Títol:     ARP. L'enginy docent
Autor/es Blàzquez-Salom, Macià
Matèries en català: Geografia ; Rodríguez-Perea, Antonio ; Història Natural.
Matèries en anglès: Geography ; Natural History.
Abstract:  [cat] Antoni Rodríguez Perea ha desplegat el seu enginy amb generositat per afavorir l’aprenentatge de l’alumnat de Geografia de la Universitat de les Illes Balears, amb un aprofitament apassionat del treball de camp. Ens centram aquí en l’anàlisi de la contribució a l’aprenentatge de l’alumnat d’aquesta activitat docent, a partir de l’exemple del mestratge de n’Antoni. Es presenta, primerament, una reflexió sobre la utilitat d’aquesta metodologia d’aprenentatge; a continuació es rememora el seu ús als estudis de Geografia de la UIB, i, finalment, es recupera un exemple de l’aportació d’Antoni Rodríguez, a partir de la meva vivència personal als Campaments de Pràctiques als Alps amb ell i amb d’altres companys i alumnat de la Llicenciatura i del Grau en Geografia de la UIB. ; [eng] Antoni Rodríguez Perea has generously displayed his cleverness, with a passionate use of fieldwork, to encourage the learning of Geography students at the Universitat de les Illes Balears. This contribution focuses on the analysis of this teaching activity, based on the example of Antoni’s mastery, to improve the student’s learning. First, a reflection on the usefulness of this learning methodology is considered; the following is a reminder of its use in Geography studies at the UIB; and, finally, an example of the contribution of Antoni Rodríguez is recovered, from my personal experience in the Fieldwork Camp carried out in the Alps with him and with other colleagues and students of the Degree in Geography at the UIB.
Font:  Monografies de la Societat d'Història Natural de les Balears 2021, n. 34, pp. 365-375
Identificador:  ISBN: 978-84-09-34554-0
Tipus de document:  info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Avís legal:  All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess