Registro completo
Títol:     Anàlisi estratègica del turisme en el medi rural: el cas de les Illes Balears
Autor
Colombram Mestre, Martí
Editor: Universitat de les Illes Balears
Data:  2008
Director de la memòria: Serra Cantallops, Antoni
Matèries en català: Comercialització i investigació de mercats
Matèries en castellà: Comercialización e investigación de mercados
Resum - Abstract: 

S’analitza la situació del turisme en el medi rural de les Illes Balears i la seva evolució, i s’estudia l’oferta i demanda actuals, en el seu conjunt i detallant per illes. Tot això centrat en les estratègies de desenvolupament turístic i econòmic en el medi rural, des de la perspectiva del màrqueting. A més de la informació de les administracions, i de la bibliografia, s’ha fet una enquesta a propietaris d’establiments de turisme rural i una altra a turistes allotjats en ells, i s’ha complementat amb un test realitzat per un observador extern per a recollir dades de l’establiment (ubicació i accessos, tipus de construcció, disseny interior,...). També es realitza un examen de les dimensions subjacents en les opinions dels gestors dels allotjaments, de professionals i d’experts. I a més, es realitza una anàlisi DAFO del turisme rural a les Balears, establint les especificacions particulars de cada illa.

Paraules clau de l'autor: 

Turisme en el medi rural, desenvolupament del turisme rural, estratègies de marketing, oferta i demanda de turisme rural a les Illes Balears. Palabras clave: turismo en el medio rural, desarrollo del turismo rural, estrategias de márqueting, oferta y demanda de turismo rural en las Islas Baleares. Key words: rural tourism, development of rural tourism, marketing strategies, demand and supply of rural tourism in the Balearic Islands

Drets d'autor aplicables a aquesta obra:  all rights reserved, info:eu-repo/semantics/openAccess