Títol:
|
Estratègies didàctiques per al coneixement de l’arqueologia: l’Arqueòdrom de la Universitat de les Illes Balears |
Autor/es
|
Jaume Lirola, Auba
; Amorós Puig, Miquel ; Javaloyas Molina, David ; Garcia Rossello, Jaume |
Editor:
|
Universitat de les Illes Balears. Departament de Ciències Històriques i Teoria de les Arts |
Matèries en català:
|
Arqueologia ; Patrimoni arqueològic ; Ensenyament--Arqueologia. |
Matèries en castellà:
|
Arqueología ; Patrimonio arqueológico ; Educación--Arqueología. |
Matèries en anglès:
|
Archaeology ; Archaeological Heritage ; Education--Archaeology. |
Abstract:
|
[cat] En aquest article expliquem en què consisteix l’Arqueòdrom, una estratègia didàctica amb la qual es pretén que alumnes de secundària adquireixin una sèrie de coneixements que els apropin al món de l’arqueologia i alhora siguin conscients del que suposa el patrimoni arqueològic. ; [eng] In the present text we explain in what the Archaedrome consists. A teaching strategy intended for Secondary Education students to succeed in a knowledge of what Archaeology is and in the meantime make them aware of what the Archaeological Heritage means. |
Font:
|
Mayurqa, núm. 4 (2022) V època, pp. 122-132 |
Identificador:
|
https://doi.org/10.22307/2386.7124.2022.01.009 ; e-ISSN: 2386-7124 |
Tipus de document:
|
info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Avís legal:
|
All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |