Títol:
|
Projecte Sibil·la 2.0 una aproximació didàctica al cant de la sibil·la des d’una perspectiva interdisciplinària, transversal i globalitzadora |
Autor/es
|
Vicens Vidal, Francesc
|
Editor:
|
Universitat de les Illes Balears, Departament de Ciències Històriques i Teoria de les Arts |
Matèries en anglès:
|
Art ; Music ; Intangible Heritage. |
Abstract:
|
[cat] Sibil·la 2.0 és un projecte didàctic adreçat als estudiants de primària i secundària de les Illes Balears. La proposta pretén donar a conèixer el Cant de la Sibil·la com exemple representatiu del patrimoni immaterial de Mallorca, i per extensió de les Illes Balears. A partir dels recursos tecnològics que es recullen a la web del Consell de Mallorca —institució que oficialitza i salvaguarda el Cant i promou aquest projecte—, s’articula una proposta interdisciplinària per tractar la Sibil·la des de les assignatures del currículum escolar vigent. En aquest article s’exposen els elements que articulen la proposta i la fan possible. ; [eng] Sibil·la 2.0 is an education project aimed at primary and secondary students in the Balearic Islands. The purpose is to make known the Chant of the Sibyl as a representative exemple of the intangible heritage of Mallorca, and by extension of the Balearic Islands. Based on the technological resources collected on the Consell de Mallorca’s website —institution that formalizes and safeguards the Chant and promotes this project— an interdisciplinary proposal is articulated to deal with the Sibyl from the subjects that make up the corrent school curriculum. This article sets out the elements that articulate proposal and make it possible. |
Font:
|
Mayurqa, núm. 3 (2021) V època, pp. 122-142 |
Identificador:
|
e-ISSN: 2386-7124 |
Tipus de document:
|
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Avís legal:
|
All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |