Registro completo



Accedir a l'exemplar

Títol:     Compartir, conviure i comprendre. Viatge a través de les nostres vivències
Autor/es Riera Montes, Montserrat ; Mulet Rodríguez, Antònia ; Fernández Gómez, Ascensión ; Soler Font, Manuela ; Reus Costa, Rita Laura ; Valle Garcia, Sandra ; Cuenca Giménez, Maria del Pilar ; Molino Roca, Àngels ; Andreu Santandreu, Sebastiana ; Bellido Ros, Marta ; Caldentey Salvà, Joana Maria ; Lladó Moragues, Magdalena ; Martínez Roca, Sílvia ; Palou Morell, Joana Maria ; Colom Parra, Rosa Maria ; Sánchez Bisbal, Margalida
Matèries en català: Educació cívica ; Educació del consumidor ; Educació infantil ; Educació emocional ; Educació
Matèries en anglès: Civics Study and teaching ; Consumer education ; Mathematics ; Education, Preschool ; Affective education ; Education
Abstract:  S’exposen les metodologies i objectius d’un recull d’experiències educatives que ajuden als infants a comprendre el món mitjançant l’ús d’eines i recursos culturals matemàtics. Aquestes experiències s’han realitzat amb nins d’Educació Infantil de diferents escoles públiques de les Illes Balears. Així mateix, dues experiències, Xishun i Codi de barres, s’han realitzat amb alumnat de primer cicle d’Educació Primària ; Se exponen las metodologías y objetivos de una recopilación de experiencias educativas que ayudan a los niños a comprender el mundo mediante el uso de herramientas y recursos culturales matemáticos. Estas experiencias se han realizado con niños de Educación Infantil de diferentes escuelas públicas de las Illes Balears. Asimismo, dos experiencias: Xishun y Código de barras, se han realizado con alumnado de primer ciclo de Educación Primaria. ; This paper presents the methodologies and objectives of a collection of educational experiences that help children understand the world and ourselves through the use of mathematical and cultural tools and resources. These experiences were implemented with 3, 4 and 5-year-old preschool children in different Balearic schools and two of them, “Xishun” and “Codi de Barres”, were implemented with first-cycle primary school students.
Font:  InnovIB 2013, N. 3, pp. 255-268
Identificador:  2172-587X
Tipus de document:  info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Avís legal:  all rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess