Títol:
|
Cap a una educació plurilingüe: una proposta d’investigació-acció |
Autor/es
|
Rosselló Lozano, Virginia
|
Matèries en català:
|
Educació |
Matèries en anglès:
|
Education |
Resum:
|
Aquest article té l’objectiu de presentar una formació de professorat en els principis de l’educació plurilingüe i pluricultural, així com d’oferir una proposta d’intervenció didàctica amb materials i recursos per a promoure el seu desenvolupament. Després d’haver plantejat el projecte i la seva organització en forma de seminari, l’article exposa dues unitats didàctiques que mostren activitats concretes per a treballar la diversitat lingüística i cultural a les aules. ; Este artículo tiene como objetivo presentar una formación de profesorado en los principios de educación plurilingüe y pluricultural, así como ofrecer una propuesta de intervención didáctica con materiales y recursos para promover su desarrollo. Después de haber planteado el proyecto y su organización en forma de seminario, el artículo expone dos unidades didàcticas que presentan actividades concretas para trabajar la diversidad lingüística y cultural en las aulas. |
Font:
|
IN 2011, vol. 2, núm. 2, pp. 001-018 |
Identificador:
|
ISSN: 1989-0966 |
Tipus de document:
|
info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Avís legal:
|
all rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |