Examina


Análisis del sentido de eficacia docente y sus factores determinantes  - Morey Alzamora, Aina
Educació i cultura 2000, no. 13, pp. 150-165 - 16 p. - 
Ver registro completo
Aproximación a la realidad de los programas preventivos en España  - Río Campaña, Ana M. del
Educació i cultura 2000, no. 13, pp. 196-206 - 11 p. - 
Ver registro completo
Burguesia liberal i educació popular: l'extensió universitària de Maó 1903-1908  - Motilla Salas, Xavier
Educació i cultura 2000, no. 13, pp. 64-76 - 13 p. - 
Ver registro completo
Educació no formal i dona  - Pastor Homs, Maria Immaculada
Educació i cultura 2000, no. 13, pp. 42-49 - 8 p. - 
Ver registro completo
Els programes de diversificació curricular: alguns interrogants en l'atenció a la diversitat  - Verger Gelabert, Sebastià
Educació i cultura 2000, no. 13, pp. 178-185 - 8 p. - 
Ver registro completo
Estudiantes con discapacidad y adaptaciones curriculares en los estudios superiores  - Ortego Hernando, José Luis
Educació i cultura 2000, no. 13, pp. 208-218 - 11 p. - 
Ver registro completo
Família i discapacitat  - Ferrer Cerdà, Elena
Educació i cultura 2000, no. 13, pp. 220-235 - 16 p. - 
Ver registro completo
Ideología del educador socialista Juan Monserrat Parets  - Garcerán Aulet, Rafael
Educació i cultura 2000, no. 13, pp. 52-62 - 11 p. - 
Ver registro completo
L'educació a Algaida durant la primera meitat del segle XIX 1783-1857  - Fullana Puigserver, Pere
Educació i cultura 2000, no. 13, pp. 96-108 - 13 p. - 
Ver registro completo
La construcció de les escoles a partir d'un cas concret: Algaida 1926-1936  - Ramis Gómez, Francisco
Educació i cultura 2000, no. 13, pp. 110-123 - 14 p. - 
Ver registro completo
La educación moral cívica y política en Aranguren: el ecologismo como vía alternativa  - Rincón Verdera, Joan Carles
Educació i cultura 2000, no. 13, pp. 26-40 - 15 p. - 
Ver registro completo
La integració del discapacitat físic mitjançant l'esport. Tennis en cadira de rodes  - Mas Gelabert, M. de Lluc; Nadal Cristóbal, Andreu
Educació i cultura 2000, no. 13, pp. 237-250 - 13 p. - 
Ver registro completo
La lógica situacional de K. Popper y la metodología de la investigación social y educativa  - Ballester Brage, Lluís
Educació i cultura 2000, no. 13, pp. 8-24 - 17 p. - 
Ver registro completo
Les relacions interpersonals dins el marc de l'escola: les dificultats específiques dels alumnes amb necessitats educatives especials  - Femenias Andreu, Maria
Educació i cultura 2000, no. 13, pp. 188-193 - 6 p. - 
Ver registro completo
Model de selecció d'elements curriculars definidors de la identitat de les Illes Balears  - Cerdà Martín, Mateu
Educació i cultura 2000, no. 13, pp. 168-175 - 8 p. - 
Ver registro completo
Premsa obrera d'esquerres i educació per a la salut a Mallorca a l'inici del segle XX 1900-1915  - Martí Úbeda, Cristina
Educació i cultura 2000, no. 13, pp. 78-93 - 16 p. - 
Ver registro completo
Tècniques de priorització de necessitats formatives des de la perspectiva de discrepància  - Oliver Trobat, Miquel F.
Educació i cultura 2000, no. 13, pp. 136-148 - 13 p. - 
Ver registro completo
Una reflexión en torno a la educación universitaria de las mujeres  - Colom Bauzà, Joana
Educació i cultura 2000, no. 13, pp. 126-133 - 8 p. - 
Ver registro completo