Títol:
|
Informe PISA 2022: anàlisi dels resultats a les Illes Balears. Explorant les interaccions entre benestar, segregació i resiliència en el procés d’aprenentatge |
Autor/es
|
Amengual Rigo, Aina
; Sánchez Ponce, Myriam |
Matèries en català:
|
Educació -- Avaluació -- Illes Balears |
Matèries en castella:
|
Educación -- Evaluación -- Baleares (Comunidad Autónoma) |
Matèries en anglès:
|
Education -- Evaluation -- Spain -- Balearic Islands |
Resum-Abstract:
|
[cat] Aquest article investiga la interacció complexa entre tres variables clau en el context educatiu: el benestar, la segregació i la resiliència, i com aquestes influències impacten en el procés d’aprenentatge. Mitjançant una anàlisi dels resultats de l’informe PISA 2022 i d’altres investigacions, s’examinen les relacions entre aquestes variables en el context de les Illes Balears i s’analitzen les implicacions per a la pràctica educativa i les polítiques públiques. ; [spa] Este artículo investiga la interacción compleja entre tres variables clave en el contexto educativo: el bienestar, la segregación y la resiliencia, y como estas influencias impactan en el proceso de aprendizaje. Mediante un análisis de los resultados del informe PISA 2022 y de otras investigaciones, se examinan las relaciones entre estas variables en el contexto de las Islas Baleares y se analizan las implicaciones para la práctica educativa y las políticas públicas. |
Font:
|
Anuari de l’educació de les Illes Balears 2024, pp. 390-404 |
Identificador:
|
ISSN: 1889-805X ; Dipòsit legal: PM-2548-2004 |
Tipus de document:
|
info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Avís legal:
|
All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |