Títol:
|
Què han mesurat les proves PISA 2022? Cap a uns indicadors dels aprenentatges competencials |
Autor/es
|
Salvà Salvà, Antoni
|
Matèries en català:
|
Educació -- Avaluació -- Illes Balears |
Matèries en castella:
|
Educación -- Evaluación -- Baleares (Comunidad Autónoma) |
Matèries en anglès:
|
Education -- Evaluation -- Spain -- Balearic Islands |
Resum-Abstract:
|
[cat] Aquest treball descriu els elements de disseny bàsic de l’estudi del programa PISA 2022 en relació amb els dominis curriculars considerats (matemàtiques, lectura i ciències) que es va fer sobre una mostra d’alumnes de quinze anys dels països membres de l’OCDE. Pretén valorar la incidència d’aquest estudi per a l’obtenció d’indicadors que permetin l’avaluació dels aprenentatges competencials en relació amb el currículum de l’ensenyament reglat. ; [spa] Este trabajo describe los elementos de diseño básico del estudio del programa PISA 2022 en relación a los dominios curriculares considerados (matemáticas, lectura y ciencias) que se realizó sobre una muestra de alumnos de quince años de los países miembros de la OCDE. Pretende valorar la incidencia de este estudio para la obtención de indicadores que permitan la evaluación de los aprendizajes competenciales en relación al currículum de la enseñanza reglada. |
Font:
|
Anuari de l’educació de les Illes Balears 2024, pp. 360-373 |
Identificador:
|
ISSN: 1889-805X ; Dipòsit legal: PM-2548-2004 |
Tipus de document:
|
info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Avís legal:
|
All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |