Títol:
|
I si les competències digitals s’aprenguessin amb la pantalla apagada? |
Autor/es
|
Tirado Ramos, Miguel Ángel
|
Matèries en català:
|
Ensenyament--Innovacions -- Illes Balears |
Matèries en castella:
|
Ensenyament--Innovacions |
Matèries en anglès:
|
Education -- Spain -- Balearic Islands |
Resum-Abstract:
|
[cat] Aquest article té per objectiu reflexionar sobre la lectura i l’escriptura com a components essencials de les competències digitals, imprescindibles per a l’exercici d’una ciutadania digital informada, crítica, autònoma i independent. També es discuteix com un ús desmesurat de les tecnologies a l’aula pot obstaculitzar l’aprenentatge. ; [spa] Este artículo tiene por objetivo reflexionar sobre la lectura y la escritura como componentes esenciales de las competencias digitales, imprescindibles para el ejercicio de una ciudadanía digital informada, crítica, autónoma e independiente. También se discute cómo un uso desmesurado de las tecnologías en el aula puede obstaculizar su aprendizaje. |
Font:
|
Anuari de l’educació de les Illes Balears 2024, pp. 208-221 |
Identificador:
|
ISSN: 1889-805X ; Dipòsit legal: PM-2548-2004 |
Tipus de document:
|
info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Avís legal:
|
All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |