Registro completo



Accedir a l'exemplar

Títol:     I si les competències digitals s’aprenguessin amb la pantalla apagada?
Autor/es Tirado Ramos, Miguel Ángel
Matèries en català: Ensenyament--Innovacions -- Illes Balears
Matèries en castella: Ensenyament--Innovacions
Matèries en anglès: Education -- Spain -- Balearic Islands
Resum-Abstract:  [cat] Aquest article té per objectiu reflexionar sobre la lectura i l’escriptura com a components essencials de les competències digitals, imprescindibles per a l’exercici d’una ciutadania digital informada, crítica, autònoma i independent. També es discuteix com un ús desmesurat de les tecnologies a l’aula pot obstaculitzar l’aprenentatge. ; [spa] Este artículo tiene por objetivo reflexionar sobre la lectura y la escritura como componentes esenciales de las competencias digitales, imprescindibles para el ejercicio de una ciudadanía digital informada, crítica, autónoma e independiente. También se discute cómo un uso desmesurado de las tecnologías en el aula puede obstaculizar su aprendizaje.
Font:  Anuari de l’educació de les Illes Balears 2024, pp. 208-221
Identificador:  ISSN: 1889-805X ; Dipòsit legal: PM-2548-2004
Tipus de document:  info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Avís legal:  All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess