Títol:
|
Protocol d’acompanyament a centres en processos de transformació |
Autor/es
|
Carrasco Pascual, Inès
; Salom Sastre, Mònica |
Matèries en català:
|
Etiqueta acadèmica ; Educació ; Escoles |
Matèries en castella:
|
Educación ; Centros docentes |
Matèries en anglès:
|
Academic etiquette ; Education |
Resum-Abstract:
|
[cat] La creació del Protocol d’acompanyament a centres en processos de transformació és un projecte en procés que cerca sistematitzar una cultura d’aprenentatge professional i col·lectiu basat en la indagació i la fonamentació teòrica. L’objectiu final és la construcció d’una eina que generi aprenentatges sobre com es pot impulsar un acompanyament entre centres en processos de transformació avançats i centres en estadis més inicials del Programa de Millora i Transformació, per així millorar els aprenentatges i el benestar dels infants i joves de les Illes Balears. ; [spa] La creación del Protocol d’acompanyament a centres en processos de transformació es un proyecto en proceso que busca sistematizar una cultura de aprendizaje profesional y colectivo basado en la indagación y la fundamentación teórica. El objetivo final es la construcción de una herramienta que genere aprendizajes sobre cómo impulsar un acompañamiento entre centros en procesos de transformación avanzados y centros en estadios más iniciales del Programa de Mejora y Transformación para así mejorar los aprendizajes y el bienestar de niños y jóvenes de las Illes Balears. |
Font:
|
Anuari de l’educació de les Illes Balears 2023, pp. 164-173 |
Identificador:
|
ISSN: 1889-805X ; Dipòsit legal: PM-2548-2004 |
Tipus de document:
|
info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Avís legal:
|
All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |