Registro completo



Accedir a l'exemplar

Títol:     L’assetjament escolar: un problema d’alta prevalença en l’alumnat amb dificultats d’adquisició del llenguatge
Autor/es Adrover Roig, Daniel ; Valera Pozo, Mario ; Esteller Cano, Àngels ; López Penadés, Raúl ; Sánchez Azanza, Víctor Alejandro ; Flexas Oliver, Albert ; Sureda Garcia, Immaculada ; Pérez Castelló, Josep Antoni ; Buil Legaz, Lucía ; Guirado Moreno, Jorge L. ; Sánchez Pedroche, Alberto ; Aguilar Mediavilla, Eva
Matèries en català: Trastorns de l'aprenentatge ; Assetjament escolar
Matèries en castella: Acoso moral en la escuela
Matèries en anglès: Learning disabilities ; Bullying in schools
Resum-Abstract:  [cat] El sistema educatiu considera el llenguatge com una de les eines principals per a l’escolarització efectiva i com un factor clau durant tot el procés d’ensenyamentaprenentatge. Això pot suposar un greu entrebanc per a aquelles persones que tenen dificultats a l’hora d’expressar-se o d’entendre el llenguatge oral i/o escrit durant el seu procés educatiu i de socialització. En concret, aquest treball se centra en el major risc de victimització associada a l’assetjament escolar en persones amb trastorns del llenguatge. ; [spa] El sistema educativo considera el lenguaje como una de las principales herramientas para la escolarización efectiva y como un factor clave durante todo el proceso de enseñanza-aprendizaje. Esto puede suponer un serio obstáculo para las personas que tienen dificultades a la hora de expresarse o de entender el lenguaje oral y/o escrito durante su proceso educativo y de socialización. En concreto, este trabajo se centra en el mayor riesgo de victimización asociada al acoso escolar en personas con trastornos del lenguaje.
Font:  Anuari de l’educació de les Illes Balears 2023, pp. 148-163
Identificador:  ISSN: 1889-805X ; Dipòsit legal: PM-2548-2004
Tipus de document:  info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Avís legal:  All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess