Títol:
|
L’assetjament escolar: un problema d’alta prevalença en l’alumnat amb dificultats d’adquisició del llenguatge |
Autor/es
|
Adrover Roig, Daniel
; Valera Pozo, Mario ; Esteller Cano, Àngels ; López Penadés, Raúl ; Sánchez Azanza, Víctor Alejandro ; Flexas Oliver, Albert ; Sureda Garcia, Immaculada ; Pérez Castelló, Josep Antoni ; Buil Legaz, Lucía ; Guirado Moreno, Jorge L. ; Sánchez Pedroche, Alberto ; Aguilar Mediavilla, Eva |
Matèries en català:
|
Trastorns de l'aprenentatge ; Assetjament escolar |
Matèries en castella:
|
Acoso moral en la escuela |
Matèries en anglès:
|
Learning disabilities ; Bullying in schools |
Resum-Abstract:
|
[cat] El sistema educatiu considera el llenguatge com una de les eines principals per a l’escolarització efectiva i com un factor clau durant tot el procés d’ensenyamentaprenentatge. Això pot suposar un greu entrebanc per a aquelles persones que tenen dificultats a l’hora d’expressar-se o d’entendre el llenguatge oral i/o escrit durant el seu procés educatiu i de socialització. En concret, aquest treball se centra en el major risc de victimització associada a l’assetjament escolar en persones amb trastorns del llenguatge. ; [spa] El sistema educativo considera el lenguaje como una de las principales herramientas para la escolarización efectiva y como un factor clave durante todo el proceso de enseñanza-aprendizaje. Esto puede suponer un serio obstáculo para las personas que tienen dificultades a la hora de expresarse o de entender el lenguaje oral y/o escrito durante su proceso educativo y de socialización. En concreto, este trabajo se centra en el mayor riesgo de victimización asociada al acoso escolar en personas con trastornos del lenguaje. |
Font:
|
Anuari de l’educació de les Illes Balears 2023, pp. 148-163 |
Identificador:
|
ISSN: 1889-805X ; Dipòsit legal: PM-2548-2004 |
Tipus de document:
|
info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Avís legal:
|
All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |