Títol:
|
Pràctiques amb evidència científica en la intervenció del trastorn de l’espectre autista |
Autor/es
|
Rosselló Amengual, Rafel
; Gutiérrez García, Rafel |
Matèries en català:
|
Educació inclusiva ; Autisme |
Matèries en castella:
|
Educación intercultural ; Autismo |
Matèries en anglès:
|
Autism ; Education |
Resum-Abstract:
|
[cat] Aquest treball pretén descriure la transformació del CCEE Princesa de Asturias. En pocs anys, ha passat de ser un centre dedicat exclusivament a persones amb síndrome de Down a ser un referent en la intervenció en alumnes amb trastorn de l’espectre autista i que, a la vegada, vol ser un centre de recursos per a persones amb TEA. ; [spa] Este trabajo pretende describir la transformación del CCEE Princesa de Asturias. En pocos años, ha pasado de ser un centro dedicado exclusivamente a personas con síndrome de Down a ser un referente en la intervención en alumnos con trastorno del espectro autista y que, a su vez, camina hacia un centro de recursos para personas con TEA. |
Font:
|
Anuari de l’educació de les Illes Balears 2022, pp. 428-439 |
Identificador:
|
1889-805X |
Tipus de document:
|
info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Avís legal:
|
All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |