Registro completo | |
---|---|
![]() Accedir a l'exemplar |
|
Títol: |
![]() |
Autor/es | Amengual Tormo, Margalida |
Matèries en català: | Currículums (Ensenyament) -- Illes Balears |
Matèries en castella: | Currículo educativo -- Planificación -- Baleares (comunidad Autónoma) |
Matèries en anglès: | Curriculum planning -- Spain -- Balearic Islands ; Education |
Resum-Abstract: | [cat] L’educació inclusiva no és un concepte nou al nostre ordenament jurídic. Ja la Constitució espanyola de 1978 reconeix els trets característics d’aquest model educatiu i es fa ressò dels tractats internacionals que també el recullen. Tot i el reconeixement formal de l’educació inclusiva, no sempre s’ha portat a la pràctica ni s’ha desenvolupat a la normativa sectorial. Aquest article pretén analitzar l’evolució d’aquest model i la seva implantació definitiva a partir de l’aprovació de la LOMLOE i de la Llei d’educació de les Illes Balears ; [spa] La educación inclusiva no es un concepto nuevo en nuestro ordenamiento jurídico. Ya la Constitución Española de 1978 reconoce los rasgos característicos de este modelo educativo y se hace eco de los tratados internacionales que también lo recogen. A pesar del reconocimiento formal de la educación inclusiva, no siempre se ha llevado a la práctica ni se ha desarrollado en la normativa sectorial. Este artículo pretende analizar la evolución de este modelo y su implantación definitiva a partir de la aprobación de la LOMLOE y de la Ley de Educación de las Islas Baleares. |
Font: | Anuari de l’educació de les Illes Balears 2022, pp. 396-411 |
Identificador: | 1889-805X |
Tipus de document: | info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Avís legal: | All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |