Registro completo



Accedir a l'exemplar

Títol:     Ludificar a Secundària: Escola d’Enginyeres i Enginyers a l’IES Quartó de Portmany
Autor/es Vega Benito, Susana
Matèries en català: Ludificació -- Illes Balears -- Eivissa (Sant Antoni de Portmany) ; Jocs educatius
Matèries en castella: Gamificación -- Baleares (Comunidad Autónoma) ; Juegos educativos
Matèries en anglès: Gamification -- Spain -- Balearic Islands -- Ibiza (Sant Antoni de Portmany) ; Educational games
Resum-Abstract:  [cat] Aquest treball pretén explicar una experiència de ludificació a l’aula duta a terme a segon d’ESO a l’IES Quartó de Portmany i analitzar els resultats i l’èxit de la intenció, que no és una altra que motivar els alumnes amb els elements i les dinàmiques pròpies dels videojocs que ells utilitzen en el seu dia a dia i fer així més properes les nostres classes als seus interessos. ; [spa] Este trabajo pretende explicar una experiencia de gamificación en el aula llevada a cabo en segundo de ESO en el IES Quartó de Portmany y analizar los resultados y el éxito de la intención, que no es otra que motivar a los alumnos con los elementos y las dinámicas propias de los videojuegos que ellos utilizan en su día a día y hacer así más cercanas nuestras clases a sus intereses.
Font:  Anuari de l’educació de les Illes Balears 2022, pp. 268-277
Identificador:  1889-805X
Tipus de document:  info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Avís legal:  All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess