Títol:
|
Ludificar a Secundària: Escola d’Enginyeres i Enginyers a l’IES Quartó de Portmany |
Autor/es
|
Vega Benito, Susana
|
Matèries en català:
|
Ludificació -- Illes Balears -- Eivissa (Sant Antoni de Portmany) ; Jocs educatius |
Matèries en castella:
|
Gamificación -- Baleares (Comunidad Autónoma) ; Juegos educativos |
Matèries en anglès:
|
Gamification -- Spain -- Balearic Islands -- Ibiza (Sant Antoni de Portmany) ; Educational games |
Resum-Abstract:
|
[cat] Aquest treball pretén explicar una experiència de ludificació a l’aula duta a terme a segon d’ESO a l’IES Quartó de Portmany i analitzar els resultats i l’èxit de la intenció, que no és una altra que motivar els alumnes amb els elements i les dinàmiques pròpies dels videojocs que ells utilitzen en el seu dia a dia i fer així més properes les nostres classes als seus interessos. ; [spa] Este trabajo pretende explicar una experiencia de gamificación en el aula llevada a cabo en segundo de ESO en el IES Quartó de Portmany y analizar los resultados y el éxito de la intención, que no es otra que motivar a los alumnos con los elementos y las dinámicas propias de los videojuegos que ellos utilizan en su día a día y hacer así más cercanas nuestras clases a sus intereses. |
Font:
|
Anuari de l’educació de les Illes Balears 2022, pp. 268-277 |
Identificador:
|
1889-805X |
Tipus de document:
|
info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Avís legal:
|
All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |