Títol:
|
Les competències i la concreció curricular de les intencions educatives |
Autor/es
|
Coll Salvador, César
|
Matèries en català:
|
Currículums (Ensenyament) -- Illes Balears ; Reforma de l'educació -- Espanya |
Matèries en castella:
|
Legislación ; Educación ; Currículo educativo -- Planificación -- Baleares (comunidad Autónoma) |
Matèries en anglès:
|
Education -- Curricula -- Spain -- Balearic Islands ; Educational change -- Spain -- Balearic Islands |
Resum-Abstract:
|
[cat] L’Anuari d’enguany presenta temàtiques molt diverses de la realitat educativa de les Balears (amb un total de 35 treballs), tant de l’àmbit escolar com d’altres àmbits, i amb una mirada pluriinsular. Les línies fortes a les quals es fa èmfasi especial en aquesta edició són l’educació inclusiva i l’avaluació per competències. La primera, per la seva rellevància arran de les conseqüències de la pandèmia. La segona, pel seu protagonisme amb el desplegament dels nous currículums d’aprenentatge, en el marc de la LOMLOE. |
Font:
|
Anuari de l’educació de les Illes Balears 2022, pp. 16-32 |
Identificador:
|
1889-805X |
Tipus de document:
|
info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Avís legal:
|
All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |