Títol:
|
La interpretació dels espais d’aprenentatge al CEIP Sant Ferran de ses Roques abans i després de la COVID |
Autor/es
|
Márquez, Sara Elena
; Roig, Cira |
Matèries en català:
|
Educació -- Illes Balears ; COVID-19 (Malaltia) |
Matèries en castella:
|
COVID-19 -- Aspectos educativos |
Matèries en anglès:
|
Education -- Spain -- Balearic Islands ; COVID-19 (Disease) |
Resum-Abstract:
|
[cat] Aquest article vol donar a conèixer el procés de canvi metodològic que va iniciar el claustre del CEIP Sant Ferran de ses Roques (Formentera). La introducció dels espais d’aprenentatge per promoure una participació més autònoma i vivencial de l’alumnat, i atendre, així, els diferents interessos i necessitats. Es descriuen les passes realitzades des del curs 2019-2020, les transformacions succeïdes i les projeccions futures. ; [spa] Este artículo quiere dar a conocer el proceso de cambio metodológico que inició el Claustro del CEIP Sant Ferran de ses Roques (Formentera). Introduciendo los espacios de aprendizaje para promover una participación más autónoma y vivencial del alumnado, atendiendo, así, a los diferentes intereses y necesidades. Se describen los pasos realizados desde el curso 2019-2020, las transformaciones sucedidas y las proyecciones futuras. |
Font:
|
Anuari de l’educació de les Illes Balears 2021, pp 430-444 |
Identificador:
|
1889-805x |
Tipus de document:
|
info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Avís legal:
|
All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |