Registro completo



Accedir a l'exemplar

Títol:     La interpretació dels espais d’aprenentatge al CEIP Sant Ferran de ses Roques abans i després de la COVID
Autor/es Márquez, Sara Elena ; Roig, Cira
Matèries en català: Educació -- Illes Balears ; COVID-19 (Malaltia)
Matèries en castella: COVID-19 -- Aspectos educativos
Matèries en anglès: Education -- Spain -- Balearic Islands ; COVID-19 (Disease)
Resum-Abstract:  [cat] Aquest article vol donar a conèixer el procés de canvi metodològic que va iniciar el claustre del CEIP Sant Ferran de ses Roques (Formentera). La introducció dels espais d’aprenentatge per promoure una participació més autònoma i vivencial de l’alumnat, i atendre, així, els diferents interessos i necessitats. Es descriuen les passes realitzades des del curs 2019-2020, les transformacions succeïdes i les projeccions futures. ; [spa] Este artículo quiere dar a conocer el proceso de cambio metodológico que inició el Claustro del CEIP Sant Ferran de ses Roques (Formentera). Introduciendo los espacios de aprendizaje para promover una participación más autónoma y vivencial del alumnado, atendiendo, así, a los diferentes intereses y necesidades. Se describen los pasos realizados desde el curso 2019-2020, las transformaciones sucedidas y las proyecciones futuras.
Font:  Anuari de l’educació de les Illes Balears 2021, pp 430-444
Identificador:  1889-805x
Tipus de document:  info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Avís legal:  All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess