Registro completo | |
---|---|
![]() Accedir a l'exemplar |
|
Títol: |
![]() |
Autor/es | Márquez, Sara Elena ; Roig, Cira |
Matèries en català: | Educació -- Illes Balears ; COVID-19 (Malaltia) |
Matèries en castella: | COVID-19 -- Aspectos educativos |
Matèries en anglès: | Education -- Spain -- Balearic Islands ; COVID-19 (Disease) |
Resum-Abstract: | [cat] Aquest article vol donar a conèixer el procés de canvi metodològic que va iniciar el claustre del CEIP Sant Ferran de ses Roques (Formentera). La introducció dels espais d’aprenentatge per promoure una participació més autònoma i vivencial de l’alumnat, i atendre, així, els diferents interessos i necessitats. Es descriuen les passes realitzades des del curs 2019-2020, les transformacions succeïdes i les projeccions futures. ; [spa] Este artículo quiere dar a conocer el proceso de cambio metodológico que inició el Claustro del CEIP Sant Ferran de ses Roques (Formentera). Introduciendo los espacios de aprendizaje para promover una participación más autónoma y vivencial del alumnado, atendiendo, así, a los diferentes intereses y necesidades. Se describen los pasos realizados desde el curso 2019-2020, las transformaciones sucedidas y las proyecciones futuras. |
Font: | Anuari de l’educació de les Illes Balears 2021, pp 430-444 |
Identificador: | 1889-805x |
Tipus de document: | info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Avís legal: | All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |